دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security

30,000 تومان

توضیحات

دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security + بدون پرداخت حتی یک ریال اکانت 6 ماهه آنتی ویروس مک آفی را برای خود داشته باشید + لایسنس رایگان بهترین آنتی ویروس دنیا با یک آموزش ساده !

دریافت بهترین آموزش ها از رکسینه!

با یک آموزش ساده و آسان و قابل فهم برای همه لایسنس یکی از بهترین آنتی ویروس های دنیا را برای خود داشته باشید!

دریافت اکانت 6 ماهه آنتی ویروس مک آفی در یک مدت کوتاه و بدون هزینه!

قوی ترین و کامل ترین و جامع ترین آنتی ویروس شرکت مک کافی برای حفاظت موثر در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، کرم‌ها و دیگر تهدیدات

سرعت اسکن بالا و محافظت در برابر انواع نرم افزارهای مخرب و جاسوس افزارها با McAfee Internet Security !

بر اساس رتبه بندی AV-TEST جزء 10 نرم افزار برتر در زمینه نرم افزارهای امنیتی و امنیت سایت ها 

دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security به سادگی آب خوردن!

یکی از با سابقه ترین آنتی ویروس ها با فعالیت های چشمگیر در طول سال های متوالی (بیش از 30 سال)

ارائه شده به صورت اختصاصی از رکسینه !

پرداخت از درگاه امن زرین پال

نوآوری، کارایی، کیفیت، پاسخگویی 24 ساعته، رکسینه

دریافت بدون هزینه و کاملا رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee (مکافی)

آموزش دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security :

سلام عرض می کنم خدمت همه دوستان و کاربران وبسایت رکسینه. امروز مجددا خدمت شما بزرگواران هستیم تا در ادمه روند معرفی و ارائه آموزش دریافت اکانت رایگان بهترین آنتی ویروسها ، آموزش دریافت کاملا رایگان و بدون هزینه یکی دیگه از بهترین آنتی ویروس های موجود در بازار رو براتون ارائه بدیم. امروز قصد داریم معرفی و آموزش دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security رو براتون ارایه بدیم.  اگر موافق هستید قبل از توضیح در رابطه با آموزش مقداری در رابطه با شرکت مکافی و سابقه ی اون توضیح بدیم.

معرفی شرکت McAfee و توضیحاتی در رابطه با سوابق آن :

میشه به جرئت  گفت که McAfee یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های امنیتی دنیا هستش که این شرکت در سال 1987 توسط آقای John McAfee تو سانتا کلارا، تو کالیفرنیای آمریکا تاسیس شده. جان مک آفی تو انگلستان تو یه پایگاه ارتش آمریکا به دنیا اومد و تو سیلم ویرجینیا بزرگ شد. از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۰ به عنوان برنامه‌نویس در استخدام ناسا بوده و بعد از اونجا به شرکت زیراکس رفته و به عنوان معمار سیستم عامل بکار مشغول شده.

دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security :

حالا نقطه عطف و اوج زندیک ایشون اینجا بوده که وقتی که تو شرکت لاکهید کورپوریشن به کار مشغول بوده با اولین ویروس کامپیوتری پاکستانی برخورد کرده و بعد اون بوده که مشغول به گسترده کردن روش‌های مقابله با ویروس‌های کامپیوتری شده! تو سال ۱۹۸۷ شرکت مک آفی رو که یک شرکت آنتی ویروس کامپیوتری بوده ایجاد کرده و تو ۱۹۸۹ از شرکت لاکهید استعفا می ده و به‌شکل تمام وقت به کار کردن تو شرکت خودش میپردازه و همش تو خونه می مونه!

جان مک آفی :

دریافت بدون هزینه آنتی ویروس مکافی

حالا میریم سراغ معرفی خود محصول آقای جان و بعد میرسیم به آموزش دریافت اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security .

معرفی و دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security :

خب دوستان تا اینجا با آقای جان مکافی آشنا شدیم و از این به بعد می خوایم درباره ی چیزی که ساخته حرف بزنیم. همونطور که گفتیم McAfee حقیقتا یکی از قدیمی‌ترین و بهترین آنتی ویروس های دنیاست که توی مدت زمان کمی تونست شهرت بسیار زیادی رو کسب کنه. این نکته رو هم بگم که تو سال 2011 شرکت Intel تمامی سهام این شرکت رو خرید و نامش رو به Intel Security Group تغییر داد.

McAfee یکی از اولین ارائه دهنده های نرم افزارهای ضد ویروس تو بازار که با 30 سال تجربه تو این زمینه هنوز هم یکی از برترین ها محسوب میشه. به غیر از قابلیت ضدویروس بودن اون، McAfee، مجموعه ای از اسکن ها، تنظیمات سیستم، رمزگذاری و یک فایروال (دیوار آتش) رو واسه اطمینان از اینکه دستگاه شما تو بهترین حالت خودش قرار داره و رو مود خوبشه و هیچ گونه ویروس یا تهدیدی دو و برش نمیپلکه، ارایه می ده.  McAfeeیک بسته کامل امنیتیه که نقشی والا تر از یه آنتی ویروس رو براتون ایفا می کنه.

دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security :

در رابطه با عملکرد بی نظیر این آنتی ویروس اگه بخوایم براتون شرح بدیم میتونیم بگیم که تمام آزمایشگاه های مستقل، از جمله آزمایش های ICSA Labs و آزمایشهای West Coast Labs رو بدون ارفاق پاس کرده و امتیاز بی نظیری داره. تو آزمونی که بوسیله ی West Coast Labs واسه مقایسه آنتی ویروس ها انجام شد، McAfee روی بقیه برنامه های پیشرو آنتی ویروس، با فایل های مخرب ارائه شده توسط WLC و McAfee آزمایش شد.

 McAfee توانایی های خودش رو اونجا ثابت کرد و تونست 96 درصد فایل های مضر ارائه شده توسط WCL و 99 درصد از فایل ها تو مجموعه McAfee رو شناسایی کنه. اگه کامپیوتر شما یک ویروس رو دریافت کنه، یه متخصص McAfee از راه دور به کامپیوتر شما دسترسی خواهد داشت تا اونو حذف کنه! حالا شما میتونید با دریافا رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security از همه این مزایا استفاده کنید !

دریافت رایگان لایسنس آنتی ویروس مک آفی (McAfee)

ویژگی های آنتی ویروس McAfee Internet Security :

  • محافظت از چندین دستگاه (مولتی دیوایس) : دوستان با این آنتی ویروس می توانین از چندین دستگاه ویندوزی، اندرویدی، مکینتاش و iOSمحافظت کنین
  • تکنولوژی McAfee Global Threat Intelligence : عزیزان! ترکیب تکنولوژی جستجوی ابری و رفتاری، این نرم افزار رو به صورت وحشتناکی فوق العاده کرده ؛ تمامی فایل‌های آلوده و مخرب توسط سیستم ابری پیشرفته به صورت کاملا دقیق مورد مقایسه و بررسی قرار می‌گیرن و بهترین شیوه واسه مسدود سازی اونا به کاربر معرفی می‌شه (چی بهتر از این!) هیمن ویژگی به تنهایی میتونه دلیل ترغیب شما برای خرید این آموزش و فعال سازی رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security باشه !
  • حفاظت همه جانبه از دستگاه های همراه : حفاظت کامل در برابر هرگونه تهدید واسه دستگاه های همراه
  • محیط ذخیره سازی ابری و ایمن : محیط ذخیره سازی ابری با امنیت فوق العاده بالا، که با استفاده از صدا و تصویر شما اجازه دسترسی می ده!
  • حفاظت از رمز عبور (پسورد منیجر) : McAfee از تمامی رمز عبورهای تون به صورت خودکار و قابل تنظیم تو محیط های آنلاین محافظت می کنه
  • محافظت در برابر باج افزار ها (Anti Ransomware)
  • وبگردی امن (Safe Web Browsing)
  • بهینه سازی عملکرد دستگاه

سایر ویژگی های آنتی ویروس(McAfee Internet Security) :

دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security :

  • قابلیت شناسایی و حذف تمامی فایل‌های مخرب
  • دارای Firewall قدرتمند و کنترل محتوای ورودی از اینترنت به سیستم
  • محافظت کامل از شبکه‌های اشتراکی
  • دارای قابلیت جستجو و تشخیص ایمیل‌های آلوده به فایل‌های مخرب
  • WebAdvisor که امنیت صفحات وب رو بررسی می کنه
  • دارای قابلیت Anti-Spyware پیشرفته و ابزار ضد جاسوسی
  • McAfee Shreder واسه حذف مطمئن فایل های حساس
  • ۱GB فضای ذخیره سازی آنلاین
  • قابلیت نصب روی ویندوز۷ به بالا، Mac OSX 8 به بالا، اندروید ۴ به بالا و iOS 8 به بالا

فضای کار با آنتی ویروس McAfee Internet Security :

دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس Mcafee internet security
آموزش دریافت بدون هزینه اکانت آنتی ویروس McAfee internet security

دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security :

معطل نکنید و همین حالا با پرداخت مبلغی ناچیز (با مشاهده سایت های دیگه حتما به یقین میرسید) و خرید آموزش دریافت رایگان اکانت 6 ماهه آنتی ویروس McAfee Internet Security از درگاه امن زرین پال در کمتر از چن دقیقه اکانت این آنتی ویروس بی نظیر را برای خود فعال کنید و از شر لجنزار ویروس بر روی دستگاه خود خلاص شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریافت رایگان اکانت آنتی ویروس McAfee Internet Security”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *