دانلود نینجاگرام کرک شده نسخه 7.6.5.1 – NinjaGram – ربات اینستاگرام

(دیدگاه کاربر 27)

30,000 تومان

توضیحات

دانلود نینجاگرام کرک شده برای کامپیوتر

دانلود نینجاگرام نسخه 7.6.5.1 | نینجاگرام کرک شده نسخه جدید برای اینستاگرام | رکسینه

دانلود نینجاگرام کرک شده برای کامپیوتر

آخرین نسخه ربات اینستاگرام Ninjagram 7.6.5.1

ربات افزایش فالوور اینستاگرام با قابلیت: ارسال کامنت خودکار، لایک خودکار، فالو اتوماتیک و ارسال دایرکت

آپدیت 27 آذرماه 1399 نسخه 7.6.5.1 افزوده شد

برای مطالعه نقد و بررسی ربات نینجاگرام به انتهای متن مراجعه فرمایید

رکسینه

فهرست محتوای این مقاله نمایش

دانلود اخرین نسخه نینجاگرام کرک شده

دانلود نینجاگرام کرک شده برای کامپیوتر نسخه جدید : ربات افزایش فالوور اینستاگرام با قابلیت: ارسال کامنت خودکار، لایک خودکار، فالو اتوماتیک و ارسال دایرکت

دانلود نینجاگرام کرک شده

ربات نینجاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

نینجاگرام: بهترین و محبوبترین ترین ربات برای افزایش فالوور اینستاگرام می باشد. این ربات فوق العاده اکثریت کارهای مورد نیاز شما اعم از: فالو کردن، آنفالو کردن افراد، کامنت گذاشتن و لایک کردن هوشمند پست ها را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد که باعث صرفه جویی در وقت شما به صورت چشم گیری خواهد شد و همچنین باعث جذب فالوور واقعی برای اکانت اینستاگرام شما خواهد شد.

نینجاگرام هم اکنون بیش از 1 میلیون کاربر دارد که باعث شده این ربات به محبوبترین ربات بین تمامی ربات های موجود تبدیل شود، با follower گیری واقعی و همچنین لایک گیری فوق العاده پست هاتون توسط این ربات دیگه دغدغه ای براتون نمیمونه و میتونین با خیالی آسوده به کارهای دیگتون برسید در حالی که این ربات همزمان به صورت کاملا اتوماتیک در حال کردن است.

  • افزایش فالوور واقعی رایگان با دانلود نینجاگرام به آسون ترین روش ممکن امکان پذیر است.
  • با ربات Ninjagram دیگه هیچ نیازی به خرید follower و لایک ندارید!!

 

دانلود نینجاگرام برای کامپیوتر

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام امروزه در عصری زندگی میکنیم که فضای مجازی هم نشین زندگی مردم شده است. با گسترش روز افزون فضای مجازی و بوجود آمدن شبکه های اجتماعی اکنون بیش از ۷۰ درصد جمعیت کره زمین ازاین شبکه های اجتماعی استفاده میکنند که در این بین نرم افزار اینستاگرام که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده.

در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته بیش از 60 درصد جمعیت کشور را جذب خود کند به طوری که هر فرد روزانه بیش از 3 ساعت (میانگین) زمان خود را صرف گشت و گذار در این شبکه میکند. امروز به به شما روشی رو معرفی میکنیم که دیگر نیازی به صرف ساعتها زمان ارزشمندخود برای این نرم افزار نباشید.

با دانلود نینجاگرام کرک شده دیگه از شر اشتراک های ماهیانه سایت های ربات اینستاگرام و قیمت های گزاف و ناعادلانه بقیه ربات ها خلاص شوید.

شما با این ربات افزایش فالوور اینستاگرام فوق العاده پیشرفته میتوانید بصورت خودکار فالو کنید، لایک کنید، کامنت بزارید و بصورت کاملا واقعی دنبال کننده های خودتون رو افزایش بدید.


ربات نینجاگرام کرک شده

اگر اکانت شخصی شما به صورت خصوصی یا همان پرایوت (Private) تنظیم شده باشد ، ریکوئست ها برای فالو شما توسط دیگر افراد ماتواند برای پذیرفت یا رد کردن آن ها برای شما ازاد دهنده باشد (درصورت زیاد بودن تعداد و یا به هر دلیلی) با برنامه نینجاگرام (NinjaGram) می توانید تمام ریکوئست های برای دنبال کردن خود را به صورت خودکار قبول کنید و یا حتی رد کنید.

شما میتوانید کاربران را براساس تعداد دنبال کنندگان ، دنبال کننده ها یا پست ها فیلتر کنید.

تصاویر را براساس تعداد لایک و سن فیلتر و مشاهده کنید. اگرچه کاملاً لازم نیست، همچنین درصورت نیاز میتوانید از پروکسی برای تغییر آیپی خود استفاده کنید.

دانلود رایگان نینجاگرام کرک شده

خرید ربات نینجاگرام ویندوز رایگان

همینطور که در عکس بالا مشاهده میکنید تعداد دنبال کننده های پیج hirad.ahmadi روی 2.875 نفر است

اما اگه الان به اینستاگرام خودتون برید و ایدی بالا رو سرچ کنین شگفت زده خواهید شد!

درسته 23 هزار follower که همگی با این ربات جمع شده!!

اونم در زمان بسیار کم و بدون هیچگونه دردسر و سختی با ربات متخصص افزایش دنبال کننده اینستاگرام

بدون نیاز شدن به خرید فالوور و خرج پول تو جیبیتون با دانلود نینجاگرام کرک شده

بزارید یه ضرب المثلی رو بهتون یاد آوری کنم:

نابرده رنج، گنج میسر نمیشود.

اما حالا این افتخار رو داریم که بگیم دیگه نیازی به رنج برای میسر شدن گنج نیست!! اونم با این ربات فوق العاده.

قابلیت های ویژه ربات نینجاگرام :

شما با دانلود نینجاگرام از قابلیت های این ربات خارق العاده بهرهمند میشید که در پایین بصورت کوتاه از اونها نام میبرم سپس به توضیح هربخش میپردازیم :

  • اتو فالو (فالو خودکار)
  • اتو آنفالو (Auto Unfollow)
  • ارسال کامنت خودکار
  • سوپرلایک : لایک چندعکس اخیر به انتخاب شما کاربرانی که فالو میکنه ربات
  • لایک خودکار
  • ارسال دایرکت خودکار
  • پشتیبانی از زبان فارسی هنگام جستجو
  • دارای سیستم آنتی ریپورت هوشمند
  • پشتیبانی از پروکسی در برنامه : برای تغییر IP سیستم
  • قابلیت لیچ : استخراج آیدی کاربران اینستاگرام
  • و هزاران امکان خارق العاده دیگه که با دانلود نینجاگرام کرک شده از آن ها به وجد خواهید اومد.

 

فالو کردن خودکار

امکان فالو کردن اتوماتیک افراد در رده های مختلف.(نتایج جستجو، ارسال شما، در تگ ها، دنبال‌کنندگان کاربر دیگر، یا تصاویر گرفته‌شده از x در یک مکان خاص )

+ به دو صورت متفاوت انجام میشود: می تونین تعریف کنید هر کاربرتون بعد از ایکس (X) روز انفالو بشه و یا افرادی که شما رو فالو نمیکنن بصورت خودکار آنفالو بشوند.

آنفالو کردن خودکار

کاربرانی که شما را فالو نکرده اند یا فالو بک نداده اند را آنفالو کنید و همچنین افرادی را که در طی x روز گذشته فعالیتی نداشته اند را آنفالو کنید.

لایک خودکار تصاویر

لایک گروهی تصاویر موجود در ایسنتاگرام یا موجود در تگ ها بصورت تمام اتوماتیک، همچنین قابلیت لایک کردن چند تصویر از پروفایل یک شخص.

ارسال کامنت خودکار

ارسال کامنت های دلخواه در زیر عکس های اشخاص بصورت تمام اتوماتیک.

سوپرلایک

کاربران را مورد نظر خودتان را مشخص کنید و تصاویر جدید آنها را لایک کنید (می‌توانید مشخص کنید چه تعداد). مؤثرترین روش برای به دست‌آوردن follower های بیشتر و بهترین راه دانلود نینجاگرام کرک شده می باشد.

مشاهده و جستجوی کلیدواژه‌ها

شما میتوانید تصاویر مختلف موجود در یک تگ را با جستجوی آن تگ لایک کنید و کامنت بذارید.

هدف‌گیری کاربران و تصویرهای دسته بندی شده

قابلیت دسته بندی تصاویر در دسته های گوناگون و رده بندی اشخاص در رده های سنی و مکانی.


دانلود برنامه نینجاگرام برای PC

حتما هنوز راضی نشدی که با دانلود نینجاگرام کرک شده به هیچ چیز دیگه ای نیاز نداری نه !!! 

پس باهم بیا بریم ببینم با دانلود ربات نینجاگرام چه اتفاقای خوبی واستون میوفته

افزایش فالوور اینستاگرام با نینجاگرام

دانلود رایگان ربات اینستاگرام نینجاگرام

با دانلود نینجاگرام کرک شده شما با قابلیت های منحصر بفرد این ربات میتوانید در ماه بیش از 10 هزار فالوور Instagram بدست آورد.

همچنین تمام دنبال کننده هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند .

ربات به صورت هوشمند به شما گزارش می‌کند که این follower از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن هدف چقدر بوده است.

فالو لایک و فالو بک اتوماتیک.

قیمت نینجاگرام به دلار معادله 1 میلیون تومان سالیانه است!

اما در رکسینه تنها با پرداخت 14 هزار تومان صاحب این نرم افزار شگفت انگیز و شوید.

جستجوی مکان

شما میتوانید با جستجور یک مکان مشخص عکس های گرفته شده در آن مکان را لایک کنید و یا عکس خاصی در مکان مورد نظرخودتان ارسال کنید.

تغییر اندازه عکس ها

نینجاگرام شامل یک تغییردهنده عمومی اندازه عکس است. اندازه هر یک از عکس ها را تا ابعاد مورد نظر برای ارسال در اینستاگرام یا هر جای دیگر تغییر دهید.

حفاظت حساب

برای جلوگیری از مسدود شده آیپی و بن شدن در پروسه فالو و لایک تنظیماتی واقع شده که میتوانید تمامی رویدادها را زمان بندی کنید.

پروفایل‌های شخصی

شما هم اکنون با دانلود ربات نینجاگرام امکان ارسال کامنت و پیام برای اشخصا گوناگون و ذخیره اطلاعات حساب کاربری آنها را خواهید داشت.

پشتیبانی پروکسی در نینجاگرام

شما میتوانید برای استفاده سریعتر و پرسرعت تر در پروسه فالو و لایک و همچنین برای مخفی کردن آیپی خود از پروکسی استفاده کنید.

لیست سیاه و لیست سفید

دوستانی را که میخواهید برای همیشه فالو کنید را در لیست سفید اضافه و افرادی که میخواهید هیچگاه فالو یا لایک نشوند در لیست سیاه اضافه کنید.

وارد کردن و خارج کردن گروهی آیدی‌ ها

آیدی فالوور های اشخصا مختلف و مشهور را استخراچ یا به اصطلاح لیچ کنید(به تعداد دلخواه)


چرا باید از ربات نینجاگرام استفاده کنیم؟

افزایش لایک و فالوور اینستاگرام با ربات نینجاگرام

شما با خرید و دانلود نینجاگرام کرک شده از تمامی امکاناتی که در بالا نام بردیم بهره مند خواهید شد که صد البته اگه دلایل بالا برای شما کافی نبوده، با مطالعه دلایل زیر دیگه صددرصد شکتون برطرف بشه و بخواید همین الان این ربات فوق العاده رو تهیه کنید، البته بگم که این ربات اونقدر امکانات و ویژگی های خارق العاده داره که ما هرچی از این ربات بنویسیم کم گفتیم. اگه دنبال تجربه یه حس خوب بعد خرید و راحتی هستی همین الان این ربات رو از سایت رکسینه تهیه کن.

 

صرفه جویی در زمان

با خرید ربات نینجاگرام در وقت (زمان) خود بسیار زیاد صرفه جویی خواهید کرد. ربات نینجاگرام کاری که شما در یک هفته انجام می دهید را تنها در 1 روز بصورت کامل و بدون نقص انجام خواهد داد. از یاد نبرید که زمان پرارزش ترین سرمایه شما است.

 

صرفه جویی در هزینه

شما با خرید و دانلود نینجاگرام کرک شده اونم تنها با مبلغی که یک پنجم قیمت نسخه اورجینال میباشد به تمامی امکانات این نسخه دسترسی پیدا میکنید. دیگه از محدودیت اجرا بر روی یک سیستم خبری نیست، دیگه نیازی نیست لایسنس خودتون رو بصورت ماهیانه تمدید کنید با خرید از رکسینه تنها با یک بار هزینه همیشه آپدیت های نینجاگرام را دریافت کنید.

 

دقت بالا

ربات NinjaGram از دقت و قدرت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی دستوراتی و وظایفی که به ربات نینجاگرام می دهید، به بهترین شکل ممکن و و بدون هیچ عیب و نقصی در سریع ترین زمان ممکن  اجرا می شود و هیچ گونه ارور یا مشکلی در زمان انجام کار این ربات پیشرفته اتفاق نخواهد افتاد.

 

جلوگیری از بلاک شدن

امکانات و تنظیمات پیشرفته ای که بعد از دانلود نینجاگرام کرک شده وجود دارد، همچنین هوش مصنوعی بکار رفته در ربات و قابلیت استفاده از پروکسی برای این نرم افزار باعث شده که اینستاگرام نتواند پیج شما را بعنوان ربات شناسایی کند و از مسدود شده (بلاک شدن) پیج شما جلوگیری می شود.

 

انجام خودکار تمامی دستورات

برنامه نویسی که در این ربات انجام شده باعث شده تمام ویژگی هایی که در نرم افزار ربات نینجاگرام وجود دارد به صورت کاملا خودکار و تمام اتوماتیک انجام خواهد شد.

 

ارسال تبلیغ از طریق کامنت ها و دایرکت در نینجاگرام

شما با دانلود نینجاگرام کرک شده و استفاده از این ویژگی ربات نینجاگرام می توانید در زیر پست های افرادی که خود شما مشخص میکنید به صورت خواکار تبلیغات متنی شما ارسال و ثبت شود و مشتری و فالوورهای خودتون رو جذب کنید.

 

پشتیبانی از زبان شیرین فارسی (ایرانی)

چیزی که خیلی از ربات ها و سایت های مشابه از داشتن آن محروم هستند قابلیت ساپورت زبان فارسی برای اینستاگرام می باشد اما شما با دانلود نینجاگرام کرک شده می توانید فارسی بنویسید، جستجو کنید و کامنت بگذارید یا حتی به دیگران به صورت اتوماتیک پیام ارسال کنید.

 

قابلیت استفاده 24 ساعته به صورت مداوم

خب شاید این مورد جزو بهترین امکاناتی باشه که یه انسان ازش محروم هست اما با یه ربات که خستگی به خودش نمیبینه و نمیدونه استراحت چی هست خیلی فوق العاده بنظر برسه، وقتی بعد از دانلود نینجاگرام کرک شده و اجرای این ربات میتوانید به صورت 24 ساعته و بدون وقفه، حتی بدون کوچکترین مشکلی از تمام امکانات این ربات استفاده نید چرا باید خودتون به صورت دستی خودتون رو به زحمت بندازید و زمانی رو که میتونین به کارهای دیگه اختصاص بدید رو برای استفاده از این شبکه اجتماعی و بالا بردن فالوورهاتون هدر بدید، فقط کافیه یه کامپیوتر شخصی (یا سرور مجازی) و یک اینترنت با سرعت مناسب داشته باشید تا بصورت همیشه این ربات برای شما کار کنه.

 

راندمان بسیار بالا و بازده 100 درصدی

وقتی شما رباتی دارید که 24 ساعته برای شما در حال کار کردن می باشد و هیچ مشکلی و خستگی تو راه خودش نمیبینه پس باید انتظار این رو هم داشته باشید که نتیجه که هرشخصی توی 1 سال فعالیت بدست میاره رو ربات نینجاگرام تنها در بازه زمانی 1 هفته تا 1 ماه برای شما کسب کنه.

 

عدم نیاز به دانش و مهارت خاصی

تنها و تنها مهارتی که شما برای کار کردن با این ربات نیاز دارید آشنایی با زبان انگلیسی است که اونم خب قائدتا مهارت خاصی نیست و نیازی به تسلط بر این زبان نیست، چرا که تمامی امکانات این ربات به زبانی بسیار ساده گویای همه چیز هستند، البته این مورد که شما باید کار با کامپیوتر و ویندوز رو بلد باشید رو از قلم نندازید.

 

عدم نیاز به موس و کیبورد

این ربات به گونه ای برنامه نویسی شده که شما هیچ نیازی به کلیک های مداوم و پی در پی برای کارهای مختلفی مثل فالو و آنفالو نداشته باشید و ربات تمامی این کارها رو خودکار انجام می ده.

 

پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز

وقتی با دانلود نینجاگرام کرک شده و نصب این ربات هوشمند، کار میکنید دیگه نباید نگران نسخه ویندوز خودتون باشید چرا که این ربات از ویندوز 7، 8 و 10 (پیشنهاد ما) پشتیبانی کرده و بدون هیچ مشکلی بر روی این نسخه از ویندوزها اجرا می شود.(توصیه ما نسخه 64 بیت ویندوز 10)

 

امنیت بالا

وقتی از ربات نینجاگرام مشهورترین ربات برای اینستاگرام حرف می زنیم خب باید انتظار امنیت بالا برای اکانت خودمان را داشته باشید که صد البته این ربات بهترین و پرامنیت ترین ربات بین دیگر رقبا می باشد که تنها از API رسمی ارائه شده توسط اینستاگرام استفاده می کند.

 

دانلود نینجاگرام کرک شده بسیار ساده و تنها با چند کلیک

وقتی شما ربات نینجاگرام رو از سایت رکسینه تهیه می کنید پس از تکمیل خرید لینک مستقیم برای شما به نمایش در خواهد آمد همچنین تمامی لینک ها به ایمیل شما ارسال خواهد شد، نرم افزار کاملا توسط سایت رکسینه تهیه و کرک شده و تنها نیاز است که شما این بعد از خرید با دانلود نینجاگرام کرک شده و استخراج ربات از فایل فشرده از آن استفاده کنید.

 

دانلود آخرین نسخه ربات نینجاگرام اندروید

آپدیت 27 آذرماه 1399 نسخه 7.6.5.1 افزوده شد

ویژگی های ربات نینجاگرام کرک شده

* توجه :  پس از دانلود نینجاگرام کرک شده برای نصب و کرک نرم افزار ، باید آنتی‌ویروس خود را خاموش نمایید

در‌غیر این‌صورت نرم افزار به درستی کرک نخواهد شد.

+ این نسخه کاملا کرک شده و لایف تایم میباشد. ( دانلود نینجاگرام کرک شده )

+ آپدیت های بعدی به صورت رایگان در پنل کاربری کاربرانی که با خرید و دانلود نینجاگرام کرک شده از ما حمایت کردن قرار خواهد گرفت

+ همچنین تمامی آپدیت ها پکیج دانلود نینجاگرام کرک شده بصورت ایمیل برای خریداران ارسال میشود.

 

+ شما میتوانید آموزش کار با نینجاگرام را در پست روبرو مشاهده کنید :  آموزش ربات نینجاگرام

+ قیمت : 30,000 تومان


نقد و بررسی نینجاگرام کرک شده

دوستان و کاربران عزیز رکسینه همونطور در بالا مشاهده کردید سعی شده توضیحات کاملی در رابطه با محصول فوق العاده نینجاگرام داده بشه که شما با یک بار خرید و دانلود نینجاگرام کرک شده از اون ها بصورت مادام العمر بهره مند میشید اما خب نیاز به یه نتیجه گیری کلی دارید ؟ دوست دارید بدونید بهترین ربات مناسب اینستاگرام چی هست؟ با ما همراه باشید تا یه خلاصه ای از نتیجه گیری نقد و بررسی ابن ربات فوق العاده رو براتون بگم.

 

معرفی 3 ربات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام

ابتدا بیاید 3 ربات برتر فعال در حوضه اینستاگرام رو معرفی کنید و تک تک اون هارو بررسی کنیم : راستی تا نرفتیم سراغ بررسیمون همین الان بگم و تاکید کنم که با دانلود نینجاگرام کرک شده از همه و همه ی استرس هاتون برای انتخاب ربات خلاص میشید، خداوکیلی حیف جوونیتون نیست که بخواید با استرس و وسواس بودن روی انتخاب خودتونو پیر کنید، هواستون به اون موهای خوشگلتون هم باشه ها…


1- ربات نینجاگرام (بهترین ربات اینستاگرام)

ربات نینجاگرام (بهترین ربات اینستاگرام)

به یه نینجای واقعی رو میبینیم!!! بهترین رباتی که برای اینستاگرام تا حالا ساخته شده و هراینستا باز حرفه ای رو شما بگید حتما حتما این ربات رو میشناسه، اصلا الکی نیست اسنش نینجاگرامه ها، پررو میزنه همه حریفا رو شل و پل میکنه. ببخشید دوستان یکم جوگیر شدم خب خب بریم سراغ بررسی این ربات که با خرید و دانلود ربات نینجاگرام کرک شده میتونین خودتون رو یه نینجای تمام عیار کنید.

ببینید درسته که ربات اینستاگرام نینجاگرام حریف های زیادی داره اما بازم بعد از گذشت این همه سال بهترین رباتی هست که بوده و هست.

خیلی ویژگی ها مثل فالو خودکار و … رو بقیه ربات هم هم دارن اما چه چیزی باعث شده محصول ما یعنی دانلود نینجاگرام کرک شده بهترین ربات موجود برای اینستاگرام تبدیل بشه؟

چرا نینجاگرام بهترین ربات اینستاگرام است؟

  1. مهم ترین ویژگی این ربات این است باعث بلاک شدن پیج شما نخواهد شد: این ویژگی خیلی منحصر بفرده چونکه بقیه سایت های معروف از این قابلیت محروم هستن.
  2. آپدیت پی در پی و مداوم سازندگان این نرم افزار : حداقل ماهی یه بار رو این ربات آپدیت دریافت میکنه و همیشه در حال کارکردنه.
  3. قدرت بالا و بشدت کارآمد
  4. دارای ویژگی های منحصر بفرد همچون لیچر یوزر
  5. قابلیت فوق العاده پشتیبانی پروکسی
  6. امکان اتصال همزمان چندین اکانت به ربات
  7. امکان زمان بندی حرفه ای برای جلوگیری از بلاک شدن
  8. اونقدر امکانات این ربات زیادن که تنها با دانلود نینجاگرام و غرق شدن در دنیای گسترده این ربات میشه اونها رو مشاهده کرد. (قابل وصف نیستنا)

اگه کمی منصفانه باشیم میبینیم سایت ها و حتی نرم افزارهای زیادی هستن که دارن قابلیت هایی مشابه نینجاگرام ارائه میکنن اما در ازای این امکانات از شما بصورت ماهیانه مبلغی رو دریافت میکنن که با کمی جستجو میتوان فهمید این مبالغ از 50 هزار تومان شروع میشه و تا 90 هزار تومان (بصورت ماهیانه) هم هست. اما در نسخه های خارجی زبان قیمت ها کمی متفاوته و معمولا بر روی 10 دلار ماهیانه ثابت هست که خب با احتساب دلار 20 هزارتومان کنونی 200 هزارتومان هزینه اشتراک این ربات ها می باشد اما شما با پرداخت هزینه خیلی کمتر میتوانید با دانلود نینجاگرام کرک شده از تمامی مزایای این ربات بصورت مادام العمر بهره مند شوید.

خب حالا وقتشه بریم سراغ حریف های قدر این ربات :


2- ربات گرامیستا

ربات گرامیستا اینستاگرام

ربات گرامیستا (Gramista) یکی دیگه از ربات هایی که به جز نینجاگرام بین کاربرای خارجی محبوبیت زیادی داره، این ربات در سال 2016 ساخته شد و به بازار عرضه شد هم اکنون قیمت اشتراک 1 ماهه برای این ربات 10 دلاره که خب اکانت تست یا همون تریال نداره و شما برای حتی تهیه اشتراک 1 روزه 1 دلار و 79 سنت پرداخت کنید! باور نمیکنی برو تو سایتش ببین. (با سرچ کلمه Gramista Bot توی گوگل)

روند ارائه آپدیت این ربات تا سال 2019 خیلی خوب بود که البته بعد این تاریخ در جریان نیستم چون دیگه نشد از جدیدترین نسخه هاش استفاده کنم. (دلار خداتومن شده ها…)

این ربات بدترین عیبی که داره پشتیبانی نکردن از زبان فارسی هست که خودش برای ما ایرانیا عیب خیلی بزرگی هست که بنظر من نمیشه ازش روبرگردوند و نادیده گرفتش برا همین به رتبه 2 اومده.

بعد از نینجاگرام رتبه دوم به گرامیستا تعلق میگیره که واقعا فوق العاده کارکرده هم زیبایی هم کارآمدی.


3- ربات اینستاگرام گوگل کروم

ربات اینستاگرام گوگل کروم

اصلا اشتباه نکنیدا : این ربات به هیچ وجه ساخت شرکت گوگل نیست بلکه بعنوان یه افزونه (extension) برای مرورگر کروم شرکت گوگل ارائه شده، که این افزونه بودن خودش یه مزیت بزرگه و اون چیه؟ فک کنم حدس زده باشید نه!! درسته قابلیت استفاده هم در ویندوز و هم در اندروید خب بریم سراغ معرفی این ربات که خیلی خیلی داستان داره برا خودش.

 

ویژگی های ربات GrowBot (ربات اینستاگرام گوگل کروم)

  • پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • رایگان بودن (اوپس دیدی چی گفتم!!!)
  • بصورت افزونه بودن برای کروم

اما از معایت این ربات میتوان به افزونه بودن (هم مزیت هست هم عیب) و اینکه فقط و فقط روی مرورگر کروم جوابگو هست و آپدیت های خوبی دریافت نمیکنه.

اسم این ربات که ما با عنوان ربات اینستاگرام گوگل کروم معرفیش کردیم GrowBot هستش که اگه توی قسمت سرچ افزونه های کروم جستجوش کنید میتونین اونو نصب کنید و ازش استفاده کنید هیچ سایتی هم این ربات رو تا حالا معرفی نکرده چون نمیخوان مردم بفهمن ربات رایگانم هست!!! ولی رکسینه برای شما میاد این کاررو میکنه ولی خب بازم به پای NinjaGram خودمون نمیرسه چه کنیم.

 

سایت های زیادی هم هستن که مثل ربات عمل میکنن و اقدام حتی به فروش فالوور میکنن که اصلا و ابدا اونها رو توصیه نمیکنم ولی انتخاب به عهده خودتونه این شمایید که تصمیم گیر نهایی هستید که امروز از ما پکیج دانلود نینجاگرام کرک شده رو خرید و دریافت کنید میفهمید که بهترین ربات دنیا کدومه، واقعا میگما پس شک نکن تو خرید این ربات و با دانلود نینجاگرام کرک شده وارد دنیای اینستاگرامرهای حرفه ای شو.

خلاصه بگم با با دانلود نینجاگرام به یه نینجای حرفه ای تبدیل شو.

پس از اقدام به خرید ربات نینجاگرام تمامی لینک های مورد نیاز شما به نمایش در میان (به این صفحه بصورت خودکار پس از پرداخت انتقال پیدا میکنید) و با دانلود نینجاگرام دیگه بدون هیچ دغدغه ای برای افزایش فالوور اینستاگرام اقدام به جمع آوری فالوور بصورت نینجاوارانه کنید.

27 دیدگاه برای دانلود نینجاگرام کرک شده نسخه 7.6.5.1 – NinjaGram – ربات اینستاگرام

  1. علی خداداد (خریدار محصول)

    سلام وقت بخیر من این برنامه رو خرید کردم وارد پوشه شدم فایل ستاپ نداشت که نصب کنم میشه توضیح بدید باید چکار کنم؟؟؟

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید فایل بصورت پورتابل براتون قرار داده شده، نیازی به نصب نیست فقط فایل رو اجرا کنید، این کار برای راحتی خریدارا کردیم. که دیگه نخوان دردسر کرک کردن رو داشته باشن.

  2. Sorena (خریدار محصول)

    میگم تو این نسخه باگ های نسخه قبلی برطرف شد و دیگه برنامه کرش نمیشه ؟ ممنون از پشتیبانی خوبتون

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام باگ ها که خود سازنده ها دارن آپدیت میدن بله قاودتا هر نسخه برای بهبود مشکلات نسخه قبلی هست. توی تست های ما کرش نداشتیم

  3. Ahmad Reza (خریدار محصول)

    ممنون ازتون خیلی ربات فوق العاده ایه
    اولین سایتی هستید که آپدیت های جدید رو میزاره

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام ممنون از اینکه مارو انتخاب کردید امیدوارم راضی باشید.

  4. مهدی (خریدار محصول)

    سلام خوب هستین
    اپدیت جدید به چه صورت هست کجا برام ارسال شده ؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید با بررسی پنل کاربریتون میتونین آپدیت های جدید رو دریافت کنید برای دانلود نینجاگرام به حساب کاربریتون در سایت وارد شده و سپس از بخش کاربری هم در بخش دانلودها و هم در بخش سفارشات میتونین نسخه جدیدرو دریافت نمایید.

  5. میلاد

    سلام یه سوال دارم
    من اگر یک بار خرید کنم برای اپدیت های جدید هم باید خرید رو انجام بدم؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید
      خیر تمام آپدیت های بعدی رایگان هست
      و برای خریداران بصورت رایگان ارسال خواهد شد
      امیدوارم موفق باشید
      سایت ما سریعترین آپدیت هارو برای کاربران ارسال میکنه

  6. هوشیار بنایری (خریدار محصول)

    عالی بود ممنون از شما 😍😍😍

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام لطف دارید عزیز ممنون از اعتمادتون

  7. مهدی احمدوند

    سلام. در خارج از ایران میشه از نسخه کرک استفاده کنیم ؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام بله چه اشکالی داره
      هیچ عیبی نداره

  8. عباس

    سلام دمتون گرم نسبت به بقیه سایت ها قیمت خیلی خوبی گذاشتین ممنونم

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام نظر لطف شماست
      امیدوارم راضی بوده باشید

  9. ملیکا

    انصافا دمتون گرم واقعا ارزش نظر گذاشتن رو داره سایتتون بسیار ممنونم

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام ممنون از اینکه مارو انتخاب کردید
      موفق و سربلند باشید

  10. رستا

    سلام با این ربات نینجاگرام من همش بلاک میشم نمیدونم شاید تنظیماتش رو درست انجام نمیدم چیکار کنم اینستاگرام بلاکم نکنه

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام Time Delay رو درست تنظیم کنین

  11. مهران

    از کجا دانلود میشه

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام باید ابتدا خرید کنین
      سپس به صفحه مخصوص دانلود انتقال داده میشید

  12. فریدون

    سلام وقتتون بخیر ببخشید یه موردی داشتم اونم اینه که من تونستم با نرم افزار فالور جمع کنم ولی حالا که میخوام انفالو کنم نمیشه یعنی خودش به صورت اتومات اینکارو نمیکنه. اما در اتو انفالو پنجره برنامه رو بزرگ میکنم همه فالویینگ ها میاره و خودم باید تک تک انفالو کنم که خب میترسم که یه وقت پیچ قفل بشه یا اتفاقی بیفته…..راه حلی برای این کار دارید؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید
      نرم افزار به ورژن آخر آپدیت شد
      برای آنفالو هم با ورژن جدید تست کنین ببینین درست شده
      اما ممکنه که ایسنتاگرام اکانتتون رو بصورت موقف بلاک کرده باشه

  13. redme

    سلام یه سوال داشتم ربات نینجاگرام رو چه سروری باید گذاشت و چه چجوری باید این کار رو کرد؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام آموزش کامل استفاده در سایت قرار دادیم

  14. وحید

    سلام وقت بخیر من نصب کرک کردم اما یوزر پسورد میخواد که؟؟ فکر کنم نیازی نداشته باشه به یوزر پس!

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام یوزر پسورد برای مدیریت اکانت خودتونه

  15. مهسا

    نینجاگرام دیگه از کار افتاد این نسخه ای که قراردادید که دیگه هیچی پیدا نمیکنه
    تا قبلا کار می کرد بلاک هم نشدم ولی در کل فکر نکنم نینجاگرام دیگ کار بکنه

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام به نسخه جدید آپدیت شد
      و مشکلات رفع شد

  16. سعید

    سلام به ادمین سایت اخیرا پیج زود بلاک میشه time delay رو چقدر بزاریم که این اتفاق نیوفته؟؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید
      بین 10 تا 120 ثانیه بنظرم خوب هست

  17. mahdialiakbary (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید هم اینکه برنامه اخرین اپدیت نیست هم اینکه لاگینگ میمونه و وارد برنامه نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام به آخرین نسخه آپدیت شد
      پهم اکنون تمامی خریداران میتوانند از طریق پنل کاربری خودشون ربات رو دریافت و نصب کنند

  18. عارف

    نسخه جدید 7.5.9.1هستش

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام بله بزودی قرار داده میشه اگرچه هیچ تفاوتی ندارن این نسخه ها و نسخه جدید مثل همین نسخه هست

  19. سید علی

    سلام ب مدیر وبسایت عالی رکسینه
    برنامه نینجاگرام رو خریداری و لانچ کردم میتونم بگم کارتون عالیه ممنون

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام دوست عزیز شما لطف داری باعث خوشحالی ما هست که شما راضی هستید.

  20. Mr.Dexter

    شت چه وضعشه یه ساعت داشتم متن مینوشتم کامنت بزارم دستم خورد پرید
    خلاصش میکنم
    ممنون خیلی خوبید مخصوصا پشتیبانی که با حوصله جوابم رو داد

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      خواهش میکنم دوست عزیز وظیفمونه
      امیدواریم راضی بوده باشید

  21. اکولایزر

    ممنون ازتون واقعا خوبه این ربات نینجاگرام بود
    دستتون درد نکنه
    تا حالا خیلی روش هارو تست کردم اما همسون فیک بودن اما این یه چیز دیگست
    فقط یه مشکلی داره اونم سرعتش کمه نسبت به بقیه برنامه ها اما چون فالوور واقعی میده مشکلی نیست اصلا
    و اینکه سرور مجازی لازم داره

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سرعت کم رو میشه با سرور مجازی و پروکسی حل کرد
      اما خب سرعت زیاد هم خوب نیست
      روند افزایش فالوور باید کاملا واقعی و طبیعی باشه تا هم اینستاگرام شک نکنه هم باعث بلاک و ریپورت شدن اکانتتون نشه

  22. MMD

    سلام
    این ربات نینجاگرام واقعا برای افزایش فالوور اینستاگرام خوب هست ؟ تضمینی هست؟
    چقد وقت گیره

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام، بله عزیز کاملا فالوور هایی که با این ربات بدست میارید واقعی هستن
      تضمین هم که اگه نبود اصلا برای فروش نمیذاشتیم معلومه تضمینی هست
      وقت گیر بودن هم همونطور نوشتیم هیچ وقتی از شما تلف نمیشه و ربات کاملا اتوماتیک هست و وقتی از شما نمیگیره

  23. Sina

    سلام واقعا ممنون از ربات خوبتون
    فقط یه چیز آموزشی هم دارید کامل و جدید

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید
      برای آموزش اگه آخر پست رو نگاه بندازید یه پکیج آموزشی به صورت رایگان قرار دادیم که مشتریانمون میتونن با دانلود اون همه چیز رو یاد بگیرن
      اگه سوالی بود در تلگرام در خدمتم

  24. رضا

    برنامه نینیجاگرام برای افزایش فالوور عالیه ممنونم ازتون

  25. Sir HiraD

    پست آموزش نینجاگرام در سایت هست دانلود و مشاهده کنید تا کاملا یاد بگیرید

  26. Sir HiraD

    سلام آپدیت شد

  27. Sir HiraD

    اون چیزی که شما میخواین این نرم افزار نیست
    این نرم افزار تنها برای یک اکانت خاص فالوو میکنه یا آنفالو شما برای افزایش لایک و فالوو میتونید از نرم افزار “نرم افزار ساخت نامحدود اکانت اینستاگرام بصورت اتوماتیک” که در سایت موجود هست استفاده کنید

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *