69%

کمبو PSN – گیمینگ درجه یک – Combo PSN

(دیدگاه کاربر 49)

85,000 تومان3,000,000 تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,

توضیحات

کمبو PSN – گیمینگ درجه یک – Combo PSN

Combo List Gaming One Plus

کمبو لیست PS4

دارای 24 ساعت تضمین خرید کمبو لیست

قدرت بالا – کیفیت عالی

کمبو ها در تاریخ 14 آذر ماه 1399 آپدیت شد

.: موجودی شارژ شد :.

کمبو لیست اختصاصی ارائه شده در سایت رکسینه

کمبو PSN - گیمینگ درجه یک - Combo PSN

فهرست محتوای این مقاله نمایش

کمبولیست چیست؟ آشنایی با نحوه ساخت کمبو لیست psn

کمبولیست فایل هایی هستند که یوزر لیست و پسورد لیست آنها باهم در یک لیست قرار دارد؛ و با علامت : از یکدیگر جدا میشوند. نرم افزارهای دیگری هم وجود دارد که شما می توانید از یوزر لیست و پسورد باهم استفاده کنید؛ اما بهترین انتخاب در چنین مواقعی خرید کمبو لیست می باشد. ما در این مطلب از سایت رکسینه آموزش کامل نحوه استفاده از کمبولیست را برایتان قرار داده ایم. با خرید کمبو لیست می توانید یک پسورد لیست قوی داشته باشید و به راحتی می توانید یک کمبولیست اختصاصی برای خود بسازید.

 

با سلام و درود خدمت شما همراهان عزیز رکسینه!  در شروع این مطلب از سایت رکسینه بهتر است بگوییم که کمبولیست ها، مجموعه ای از ایمیل یا یوزرنیم و پسوردهای هک شده ای هستند؛ که می توانید از آن ها برای ورود به سایت های دیگر استفاده کنید. البته به شرطی که آن ایمیل و رمز عبور در سایت مرجع قابل قبول باشد. برای این که راحت تر متوجه شوید که Combolist چیست؟ فرض کنید در چند سایت مختلف با یک ایمیل و پسورد ثبت نام کنید و سایت اول به هر دلیلی هک شده و اطلاعات تمامی کاربران فاش شود؛ کسی که اطلاعات اکانت شما را به دست آورده سعی می کند از آن برای ورود به سایت های دیگر استفاده کند که آیا در سایت های مختلف با این مشخصات ثبت نام کرده اید و از خدمات شما به صورت رایگان استفاده می کند. شما می توانید برای امنیت بالا در هنگام ورود و استفاده از سایت مورد نظر از کمبو لیست ها استفاده کنید.

 

تا کنون چیزی که بسیاری از کاربران و کرکرهای بازار درخواست آن را داشته اند، برای شما تهیه کرده ایم. کمبو PSN با کیفیت عالی و درجه 1 همراه با تضمین 24 ساعته، دغدغه بسیاری از کرکرها امکان دسترسی به کمبولیست شده است. که سایت رکسینه سعی کرده است در زمینه کرک تمامی تجهیزات از جمله چکر PSN کپچالس و کمبو را برای شما عزیزان تهیه کند. امروز افتخار این را داریم که یکی از بهترین و برترین سرویس های سایت را برایتان ارائه دهیم، به طوری که کمتر کسی در سطح اینترنت این کار را انجام داده است. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

+ تمامی کمبوها دارای تضمین 24 ساعته + تضمین سوددهی می‌باشند.

+ هر پارت کمبو تنها مخصوص یک نفر میباشد (کاملا اختصاصی)

قیمت های کمبو لیست PSN (پلی استیشن) به شرح زیر می‌باشد:

  • پارت 1K کمبو : 85 هزار تومان
  • پارت 5K کمبو320 هزار تومان
  • پارت 10K کمبو : 580 هزار تومان
  • پارت 50K کمبو : 2 میلیون تومان
  • پارت 100K کمبو : 3 میلیون تومان

+ لینک لوگین سونی – Sony PS4 Login Account – جهت ورود و بررسی اکانت (از جمله مشاهده لیست تراکنش ها و فعال بودن دی اکتیو دستگاه)

+ لینک استور سونیSony Store Download Listجهت چک کردن لیست بازی های هر اکانت PS4

 

 

معرفی Campolist؛ آموزش ساخت کمبو لیست فورتنایت

در این مطلب از سایت رکسینه می خواهیم درمورد مجموعه ی کامل Campolist توضیحاتی در اختیارتان قرار دهیم. برای تعریف کمبولیست ها می توان گفت که آنها مجموعه ای از ایمیل ها با یوزرنیم و پسوردهای هک شده ای هستند که شما می توانید از آنها برای ورود به سایت های دیگر استفاده کنید. البته به شرطی که آن ایمیل و رمز عبور در سایت مرجع قابل ورود باشد. برای اینکه راحت تر متوجه شوید که Combolist چیست؟ در ابتدا فرض کنید که در چند سایت مختلف با یک ایمیل و پسورد ثبت نام می کنید و سایت اول به هر دلیلی هک میشود و اطلاعات تمامی کاربران فاش میشود. کسی که توانسته اطلاعات اکانت شما را بدست آورد، سعی می کند که از آن برای ورود به سایت های دیگر استفاده کند. البته با این تفسیر که شما در سایت های مختلف با این مشخصات ثبت نام کرده اید و او بتواند از خدمات شما به صورت رایگان استفاده می کند.

 

کمبو لیست ایرانی جدید

البته کمبو لیست جدید را می توانید به صورت شخصی بسازید، و یا اینکه می توانید کمبو لیست هایی را دانلود کنید و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص چک کننده، اکانت هایی را پیدا کنید. به طور مثال کمبولیستی در زمینه گیم و شبکه استیم بازخورد بسیار بالایی برای پیدا کردن اکانت های سایر سرویس های مختلف دارد. اگر می خواهید مجموعه ی کاملی از کمبو لیست ها را در اختیار داشته باشید بهتر است به سایت رکسینه مراجعه کنید.

طبیعی است که می توانید برای چک کردن 100 هزار اطلاعات ایمیل و پسورد، تک تک آنها را بررسی کنید. پس اگر در هر سایتی قصد تست و بررسی دارید می توانید از نرم افزار کمبولیست چکر استفاده کنید. به عنوان نمونه می توان Spotify Checker و… را نام برد. بهتر است توجه داشته باشید که بیشتر این نرم افزارهای چکر کمبولیست در نقش کرک کردن اکانت های مختلف عمل می کنند، پس ممکن است به آنتی ویروس آن حساس شده، پس در هنگام کار با این گونه برنامه ها بهتر است آنتی ویروس خود را خاموش کنید.

 

کمبولیست یا Combolist چیست؟

وقتی صحبت از کمبو و یا کمبولیست میشود، اکثر افراد با توجه به پیشینه ی کامپیوتری که دارند ذهن آنها به سمت Combo box گرایش پیدا می کند، که باید بگوییم هیچ ارتباطی بین آنها وجود ندارد و تنها یک تشابه اسمی می باشد. زمانی که ما می خواهیم به یک وب سایت به عنوان هکر و یا نفوذگر حمله کنیم، یکی از موضوعاتی که مهم می باشد گذشتن از مرحله Username و Password است که در سایت و در قسمت Login تعریف شده است. حالا برای عبور از این قسمت روش های مختلفی وجود دارد، روش اول این است که به صورت تصادفی و یا رندوم با استفاده از تکنیک هایی که می توانید کاراکتر و حرف مختلف را تست کنید؛ و یا در اصطلاح Brute Force که شبیه به فیلم های علمی و تخیلی می باشد که یه چیزی می چرخد تا پسورد درست بدست بیاید و وارد شود؛ اما این کار عملا در خیلی از وب سایت های امروزی به خاطر محدود کردن تعداد ورود ناموفق عملا تا حد زیادی امکان پذیر نیست و آدرس شما برای مدتی بسته میشود.

 

کمبو لیست پسورد

اما روش موثرتری هم وجود دارد که درصد پیدا کردن یک یا چند Username و Password معتبر را بر روی وب سایت افزایش می دهد، که اسم آن روش تست کردن Combolist نام دارد. وقتی میگویم کمبو لیست، یعنی یک لیستی وجود دارد از احتمالاتی مانند اینکه نام کاربری و رمز عبوری که در وب سایت های دیگر استفاده شده است؛ آیا در این سایت هم قابل استفاده است یا نه. به زبان ساده تر می توان گفت که با خرید کمبو لیست، لیستی از Username و Password در اختیار دارید که به کمک ابزارهای تستم می توان گفت که در فیلد Login وب سایت می توانید تست کنید، و به جای اینکه خودتان تست کنید می توانید با Brute Force این کار را انجام دهید که به مراتب درصد احتمال برنده شدن در آن خیلی بیشتر از موارد دیگر می باشد. پس به زبان ساده متوجه شدیم که کمبو لیست یک ترکیب ساده از نام کاربری و رمز عبوری است که با استفاده از دو نقطه از یکدیگر جدا شده اند.

 

آشنایی با مفهوم Combo List

برای درک بهتر این موضوع می خواهیم مثالی برایتان بزنیم، فرض کنید که یک کاربر در یک وب سایت فروشگاهی اکانتی ساخته است و محصولی را خریداری کرده است، حالا به هر دلیلی هکرها برای بدست آوردن آن یوزر و پسوردی را که پیدا کرده اند را به لیست کمبو اضافه می کنند و آن را در سایت های دیگری تست می کنند. خب باید در نظر داشته باشید که احتمال اینکه با مشخصات تکراری در سرویس ها و برنامه های مختلفی اکانت بسازیم خیلی زیاد است و به همین دلیل احتمال موفقیت این کمبولیست ها بسیار بالا می باشد. لازم است بدانید که بسیاری از اکانت های اینستاگرامی به همین طریق هک میشوند.

مشخصات کمبو PSN گیمینگ:

  1. دارای کیفیت عالی
  2. سود دهی بسیار بالا
  3. هیت های سوپر اکانت
  4. حجم پایین هیت بالا
  5. کاملا تضمینی ( 24 ساعت مهلت تست )

نمونه تست کمبو اختصاصی رکسینه

کمبو لیست PS4 (پلی استیشن)

آیا کمبولیست ها به صورت تصادفی ایجاد میشوند؟

اگر گمان دارید که این لیست ها به صورت تصادفی ایجاد میشوند، باید به شما بگوییم که کاملا در اشتباه هستید یعنی این لیست ها به احتمال بسیار نزدیکی در یک جایی در این دنیا مورد استفاده قرار گرفته است، و خورد خورد جمع شده است تا در اختیار شما قرار گرفته است، یا خودتان توانسته اید این لیست را ایجاد کنید. اما سوالی که پیش میاد این است که از چه روشی؟ زمانی که یک وبسایت هک یا کرک میشود و پایگاه داده و اطلاعات آن مانند Username و Password لو می رود، این لیست در کمبو لیست یک هکر قرار می گیرد و قطعا می توان گفت که این نام کاربری و رمز عبوری در جایی از دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و اعتبار خود را دارد. حتی در مواردی که به عنوان مثال گفته شده است در سایتی در یک جای دنیا معتبر است و به صورت یک مثال فرضی نیست. روش های متنوعی برای پیدا کردن این لیست ها وجود دارد اما سایت رکسینه توانسته است کامل ترین پکیج خرید کمبولیست را در قیمت های مختلفی را برای کاربران خود عرضه می کند که آنها می توانند از یوزر و پسوردهای مختلفی استفاده کنند.

 

آیا می توان از کمبو لیست های خارجی برای سایت های ایرانی استفاده کرد؟

در حالت کلی می توان گفت که 99 درصد کمبو لیست های خارجی برای وب سایت های ایرانی پاسخگو نمی باشند؛ یک درصد باقیمانده برای کاربرانی است که در وب سایت خارجی ثبت نام کرده اند و نام کاربری و رمز عبور آنها فاش شده است و در لیست قرار گرفته است. همچنین عکس این موضوع هم وجود دارد، شما نمی توانید انتظار داشته باشید که کمبو لیست شما که در موقعیت ایران قرار دارید برای یک وب سایت خارجی که تمام کاربران آن افراد خارجی می باشند قابل استفاده و منطقی باشد. طبیعتا نام کاربری و رمز عبور واقعی مد نظر است و ایرانی با خارجی آن بسیار تفاوت دارد.

 

درصد موفقیت کمبو لیست به چه چیزهایی بستگی دارد؟

درصد برنده شدن کمبو لیست به موارد زیادی بستگی دارد. اولین مورد این است که وب سایت شما خارجی است یا ایرانی و مخاطبان هدف سایت چه افرادی هستند، وب سایت شما برای چه کشوری است و… یعنی اگر مثلا شما یک کمبولیست داشته باشید که کاربران بازی Clash Of Clans هم شامل آنها میشوند، اما شما یک کمبولیست دیگری دارید که لیستی از کاربران اینستاگرام ایرانی را شامل میشود؛ درصد پیروزی شما برای تست کردن این دو لیست برای طرف مقابل خیلی کم میشود، اما اگر کمبولیست بازی Clash Of Clans که به طور نمونه 10 هزار کاربر دارد را روی بازی دیگری مثل League Of Legends تست کنید؛ درصد پیروزی شما به صورت قابل توجه ای بالا می رود زیرا احتمال اینکه از این 10 هزار نفر 100 نفر در بازی مشابه ای ثبت نام کرده باشند بسیار زیاد است.

پس نتیجه می گیریم که موضوع فعالیت وب سایت های هدف بسیار مهم می باشد. مثلا اگر در ایران شما از وب سایت رکسینه استفاده می کنید این احتمال زیاد است که در سایت هایی که در حوزه فروش نرم افزارهای کاربردی می باشند با همین نام کاربری و رمز عبور مشابه ثبت نام کرده باشید.

 

ویژگی های کمبو لیست

  • یکی از مهم ترین ابزارهای تست نفوذ کمبو می باشد.
  • کمک می کند تا از امنیت مناسب اکانت اینستاگرامی خود اطمینان پیدا کنید.
  • کمبو یک فایل متنی می باشد که شامل یوزرنیم، ایمیل و یا پسورد می باشد.
  • هر چه کمبو کیفیت بالاتری داشته باشد شانس موفقیت در آن بیشتر میشود.

 

دانلود کمبو لیست برای سایت های مختلف

امکان دانلود کمبو لیست قوی با قیمت مناسب برای برنامه های مانند:

در این قسمت از سایت رکسینه قرار گرفته است، و شما می توانید برای دانلود کمبو لیست ایرانی و خارجی در ادامه این مطلب از سایت رکسینه با ما همراه باشید.

 

دانلود کمبو لیست قوی ایرانی و خارجی

اگر همچنان به دنبال یک کمبولیست قوی هستید، حتما سایت های بسیاری را زیرو رو کرده اید، اما اکثر آنها دارای قیمت بالایی هستند و کاربرد چندانی ندارند. به همین دلیل رکسینه تمامی سعی و تلاش خود را به کار گرفته است تا بهترین و قوی ترین کمبو لیست های جهان وب را برای مشتریان خود تهیه کند. همانطور که در مطالب بالاتر گفته شده است کمبو لیست در واقع لیستی از احتمالات می باشد. احتمالات برابر بودن نام کاربری و رمز عبور که در وب سایت های دیگر استفاده شده است و در این و سایت هم قابل استفاده می باشد. شما می توانید به کمک لینک های مستقیمی که برای خرید کمبو لیست در این صفحه قرار گرفته است؛ Campolist مورد نظر خود را به ساده ترین روش تنها با چند کلیک و با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

 

کمبولیست اختصاصی

کمبو لیست فایلی است که دارای یوزر و پسورد می باشد و باهم به صورت لیست در یک فایل قرار دارد و با علامت : از یکدیگر جدا شده اند. شما هم می توانید از این یوزر پسوردها باهم استفاده کنید، یا می توانید از کمبو لیست استفاده کنید. انتخاب این دو مورد به تارگت شما بستگی دارد. در آموزش ساخت کمبو لیست اختصاصی به تمام این موضوعات پرداخته شده است. اگر شما یک پسورد لیست قوی دارید به راحتی می توانید کمبولیست اختصاصی خود را بسازید. سایت های بسیاری به کمبو لیست نیاز دارند که یکی از آنها اینستاگرام می باشد. همچنین برای عضویت در اپلیکیشن های مختلف شما نیاز به یوزر و نام کاربری و با حتی ایمیل مختلفی دارید که می توانید از Campolist استفاده کنید.

 

روش ساخت کمبو لیست

روش ساخت کمبو لیست

برای بدست آوردن کمبو دو راه حل مختلف وجود دارد. در روش اول ساخت کمبو به صورت دستی می باشد، که شما می توانید یک فایل متنی بسازید و یوزر و پسورهای خودتان را در داخل لیست درست شده قرار دهید. اینجوری شما می توانید یک کمبو لیست داشته باشید، البته بهتر است که نظم و ترتیب قرار گیری یوزر و پسوردها را به یاد داشته باشید. در روش دوم ساخت کمبو لیست با نرم افزار وجود دارد، این روش بسیار راحت تر از روش قبلی می باشد و لزومی ندارد تا شما زمان زیادی بگذارید تا یوزر و پسورد ها را در کنارهم قرار دهید تا یک کمبو داشته باشید. البته بهترین روش پیشنهادی برای شما این می باشد که از کمبولیست هایی که در سایت رکسینه قرار گرفته است استفاده کنید؛ در این صورت هیچ نگرانی بایت تکراری بودن Username و Password ها و جود ندارد و لازم نیست تا زمان زیادی را بگذارید و آن ها در لیستی در کنارهم قرار دهید. با خرید کمبو لیست در این سایت می توانید در وقت و بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

خرید کمبو لیست اینستاگرام

کمبو لیست اینستاگرام ایرانی (Combo list Instagram) برای کرک کردن پیج ها در یک فایل txt به صورت کاملا اختصاصی و تضمین شده قرار گرفته است، تا شما بتوانید از آنها استفاده کنید و نهایت لذت را با کار کردن برنامه هایی مانند ایسنتاگرام را تجربه کنید. در نظر داشته باشید که این کمبو ها تضمینی می باشند و دارای پشتیبانی 24 ساعته در سایت رکسینه می باشند که پس از خرید کمبو لیست می توانید از خدمات آنها بهره مند شوید.

 

خرید کمبولیست ایرانی

یکی دیگر از انواع کمبو لیست ها نوع ایرانی آن می باشد همانطور که در مطالب بالاتر گفته شد ثبت نام در سایت های ایرانی با سایت های خارجی بسیار متفاوت می باشد و شما می دانید که در مرحله اول برای ورود به سایت های مختلف ایرانی و استفاده از امکانات آنها برای ثبت نام به یوزنیم و پسورد های جدیدی نیاز دارید. و شاید مجبور باشید زمان زیادی را برای پیدا کردن یوزنیم و پسورد درست سپری کنید، می توانید از کمبولیست استفاده کنید. خرید کمبو لیست می تواند بسیاری از مشکلات شما را برای ورود به سایت های مختلف را حل کند.

 

کمبولیست psn

بانک کمبولیست Psn  در سایت رکسینه شامل لیست زیادی از کمبولیست های مختلف ایرانی و خارجی می باشد. که برای کرک اکانت های پلی استیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار مفید و قانونی در حوزه امنیت اطلاعات می باشد و به شما کمک می کند تا از امنیت مناسب اکانت خود اطمینان پیدا کنید. اگر تصمیم دارید تا از تست نفوذ اکانت پلی استیشن استفاده کنید، وقت خود را با کمبو لیست های عمومی و رایگان و نامناسب هدر ندهید. تیم فعال رکسینه بهترین و پرکاربرد ترین کمبو لیست های psn را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم تا بتوانید بدون هیچ اتلاف وقتی، اکانت های مختلف پلی استیشن را مورد بررسی قرار دهید.

کیفیت بالای این محصول موجب میشود که تا شما به راحتی بتوانید Campolist های پابلیک و اشتباه را کنار بگذارید و از بخش های مختلف آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که این محصول یک ابزار مفید و قانونی در زمینه امنیت می باشد. با استفاده از این محصول می توانید به بررسی امنیت سرور مجازی و یا اکانت خود بپردازید. هر گونه استفاده نادرست از آن بر عهده خودتان می باشد. ما در این سایت سعی کرده ایم تا کمبو لیست ها را در زمان های مشخصی آپدیت کنیم و نسخه جدیدتری از آن را در اختیارتان قرار دهیم.

 

مزایای خرید کمبو لیست

  • تمام کمبولیست های موجود در این محصول، مناسب تست نفوذ psn میباشد.
  • برای تست نفوذ هر اکانتی، باید کمبو لیست مناسب آن سایت را در اختیار داشته باشید.
  • این محصول کاربردی شامل ایمیل های گیمینگ و پسوردهای گیمینگ می باشد.

در سایت رکسینه فروش کمبو لیست PSN به صورت 100 درصد تضمینی با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار می گیرد. کمبولیست مخصوص  PSN و اکانت  Playstation 4 یا همان اکانت ترکیبی می باشد. به دلیل درخواست های بالا و نیاز کاربران فروشگاه اینترنتی رکسینه، این تصمیم را گرفته اند تا فروش کمبو لیست PSN را برای کرک های PSN آماده و قابل استفاده می کنند. از این پس کاربران می توانند با خیال راحت اقدام به تهیه کمبولیست PSN در تعداد و کیفیت های مختلف وجود دارد.

 

کمبو لیست سایت فیلیمو

ما در این سایت بهترین کمبو لیست ها را در اختیار شما قرار داده ایم که بازدید و فروش بسیار بالایی دارد. مجموعه جدیدی از کمبولیست ها منتشر شده است و با بهترین هیت مخصوص تمامی سایت ها از جمله: نتفلیکس، اکانت اسپاتیفای، تیدال، اورجین، استیم و اکانت های psn برای سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر Campolist ها مجموعه ای از ایمیل و پسورد می باشد و در برخی از فایل ها به صورت یوزر و پسورد قرار می گیرد.

کلمه hit را بسیاری از کاربران که در زمینه هک و کرک فعالیت می کنند، می دانند اما بعضی از آنها نمی دانند که هیت چیست؟ که ما در ادامه توضیح کوتاهی درباره آن می دهیم. به طور کلی می توان گفت که هیت گرفتن همان نتیجه گرفتن می باشد. فرض کنید که شما 100 کمبولیست  را دارید که مجموعه ای از ایمیل و رمز عبور کاربران مختلف می باشد. اگر 20 تا اکانت در این لیست 100 تایی پیدا کنید، به کمک آن می توانید در سایت مثلا اسپاتیفای لاگین کنید و در واقع 20 هیت یا همان نتیجه مطلوبی می باشد که شما می توانید کسب کنید.

حال مجموعه ای که در سایت رکسینه آماده کرده ایم، دارای بهترین هیت مخصوص برای تمامی سایت ها قرار گرفته است، پس از خرید کمو لیست به این نتیجه خواهید رسید که ارزشش را دارد، و می تواند به شما کمک بسیاری در استفاده از بسیاری از سایت ها کند.

 

کمبو لیست پلی استیشن

با استفاده از کمبو لیست می توانید اکانت های پولی بسیاری از سایت هایی که معرفی شده است را پیدا کنید. این مجموعه نیازمند اکانت چکر و همچنین لیست پروکسی است که به رایگان می توانید در اینترنت پیدا کنید. به عنوان نمونه اگر قصد دارید تا اکانت های سایت فیلیمو را پیدا کنید. تنها کافی است به دنبال نرم افزارهای چک کننده اکانت فیلمو و یا Cheker Account Filimo در اینترنت باشید. و پس از اجرای آن با کمبولیست می توانید به دنبال اکانت های مورد نظر خود بگردید. برای پیدا کردن لیست پروکسی می توانید از لیست هایی که به صورت رایگان در اینترنت قرار گرفته است استفاده کنید، که به طور احتمال زیاد در یک فایل txt ذخیره شد است.

 

دانلود و خرید کمبولیست به چه صورت است؟

خرید و دانلود کمبو لیست به صورت اتوماتیک انجام میشود، و پس از پرداخت آن به صورت آنلاین می توانید مجموعه کمبو لیست را به صورت مستقیم دانلود کنید. برای خرید با کلیک بر روی لینک های قرار داده شده در این صفحه می توانید سفارش کمبولیست را انجام دهید. همچنین درصورت هر گونه سوال و مشکلی در این زمینه می توانید با تیم پشتیبانی رکسینه در ارتباط باشید.

 

کمبو لیست اسپاتیفای

کمبو لیست اسپاتیفای

اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی جذاب می باشد که توسط این سرویس می توانید به میلیون ها موسیقی جذاب در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. اسپاتیفای امکانات جذاب و خارق العاده ای دارد که طرفداران و دوست دارن را به سوی خود جذب می کند. به کمک این نرم افزارو سرویس اسپاتیفای می توانید موسیقی های دلخواه خود را به صورت آنلاین و آفلاین گوش کنید. تمام اکانت های تست شده در این برنامه سالم می باشند. تمامی اکانت ها در یک TXT در یک فایل فشرده قرار قرار داده شده اند.

 

چگونه از کمبو لیست استفاده کنیم ؟

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید Campolist خودمون رو بدست بیاریم؟ کبولیست تازه: با استخراج Campolist، با ایمیل های قدیمی و پسوردهای عمومی و بدون کاربرد می توانید با آنها خداحافظی کنید. اگر از کمبولیست های آماده استفاده می کنید. درصد بسیار زیادی از کمبو لیست ها تشکیل شده از ایمیل هایی هستند که زمان زیادی است که غیرفعال هستند و یا دیلیت اکانت کرده اند. با خرید کمبو لیست از سایت رکسینه، می توانید یک لیست از کمبوهای جدید هیت خور داشته باشید.

کمبولیست هایی که پابلیک نیستند: کمبولیست هایی آماده ای که در سایت های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ مشخص است که وقتی افراد زیادی از یک کمبو لیست استفاده کنند و از آنها هیت بگیرند طبیعتا به شما دیگر هیتی که شما انتظار دارید را نمی دهند. اما با استفاده از لینک دانلود مستقیم کمبو لیست که در این سایت قرار گرفته است شما می توانید، کمبو لیست خصوصی خود را خریداری کنید و هیچ نگرانی بابت هیت نشدن آن نداشته باشید. اما در نظر داشته باشید که قبل از خرید کمبولیست باید هدف مناسب خود را انتخاب کنید.

 

کمبو psn فول پرایوت

با توجه به نیاز تعداد زیادی از کاربران وب سایت های مختلف برآن شده ایم تا کمبو های psn پرایوت و با کیفیت که دارای هیت تعداد زیاد می باشند را تهیه کرده و به قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می دهیم.

کمبوهای psn و گیمینگ و فول پرایوت از کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند و دارای ضمانت می باشند. این کمبو لیست ها پیش از فروش و تحویل به خریداران محترم چک و بررسی میشود و پس از حذف موارد اضافی و نادرست در اختیار مشتریان قرار می دهند. بهتر است بگوییم که تمامی کمبوهای psn ها از طریق نفوذ به دیتابیس بزرگ سایت ها و فروم گیمینگ معروف و پرکاربرد بدست آمده است. و هیچکدام ساخته دست و غیرواقعی نیستند. کمبو لیست هایی که در این سایت قرار گرفته اند، همگی واقعی هستند و تکراری نیستند به گونه ای که می توانید برای لاگین شدن در سایت های مختلف از آنها استفاده کنید.

کمبولیست مجموعه ای از ایمیل یا یوزر در کنار پسورد یا همان با فرمت ایمیل می باشد؛ که برای هک و کرک اکانت های دیگر سایت ها مورد استفاده قرار می گیرند. سایت رکسینه یکی از بهترین فروشندگان اکانت های psn و فورتنایت، استیم و… همه نیازمند کمبوهایی با کیفیت و پرسود می باشد.

لازم است بگوییم که استفاده از کمبو ها به صورت دستی امکان پذیر نیست، و حتما باید از نرم افزارهای چکر اکانت سایت هدف استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از چکرهایی که به صورت رایگان در سایت های مختلف قرار گرفته است استفاده نکنید. کمبو لیست ها تماما حرفه ای است.

 

خرید کمبو لیست قوی ایرانی

پیدا کردن و دانلود پسورد لیست قوی با قیمت مناسب آسان نیست؛ اما اکنون چند پسورد لیست ایرانی و خارجی که برای اینستاگرام، وای فای، vps و جیمیل و… کاربرد دارند. ما لیست لینک دانلود کمبولیست های قوی را برای شما فراهم کرده اید.

 

پسورد لیست چیست؟

پسورد لیست چیست

Password List به یک فایل .txt گفته میشوند، که در آن تعداد زیادی پسورد نوشته شده است. ساختار پسورد لیست به این صورت قرار گرفته که در هر خط آن یک پسورد نوشته شده است. Campolistشامل یک سری از نام کاربری یا ایمیل به همراه رمز عبور می باشد. که این لیست را برای تست کرک و ورود به یک سایت امتحان می کنند. این سری در سایت رکسینه از مجموعه کمبو لیست برایتان قرارداده ایم که جزو بهترین کمبولیست هایی هستند، که قادر به کرک دارند. اکثر اکانت های گیمینگ و اکانت های شبکه های اجتماعی و… روی اینستاگرام و فیلیمو و هرچی سایت های ایرانی فوق العاده هستند. پس بهتر است این فرصت را از دست ندهید.

دانلود پسورد لیست

این پسورد لیست ها برای سایت های ایرانی به فروش گذاشته شده اند. اما رکسینه این کمبو لیست ها را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار داده است. این پسورد لیست ها با هدف افزایش اطلاعات و تست نفوذ آماده شده اند، و استفاده غیرمجاز از آنها امکان پذیر نیست.

 

خرید کمبولیست قوی ایرانی و خارجی

حتما سایت های بسیاری را برای دانلود Campolist قوی زیرو رو کرده اید؛ اما شاید اکثر آنها برای رفع نیاز شما از استفاده کمبو لیست مناسب نباشد. به همین علت تصمیم گرفته ایم تا در سایت رکسینه بهترین و قوی ترین کمبولیست های جهان وب را در اختیارتان قرار دهیم. کمبو لیست در واقع لیستی از احتمالات می باشد. احتمالات برابر بودن نام کاربری و رمز عبور که در وب سایت های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است و در این وب سایت هم قابل استفاده می باشد. به زبان ساده تر می توان گفت که ما یک لیست از Username و Password در کنارهم داریم.

این لیست را به ابزارهای تست می دهیم؛ تا آنها را در فیلدهای Login وب سایت تست کنند. با توجه به اینکه این یوزنیم و پسوردها در یک سایت درست باشد ممکن است کاربر با همان مشخصات در سایت های دیگر و سرویس های دیگر با همین اطلاعات اکانت ساخته باشد. در سایت رکسینه شما می توانید کمبو لیست های قوی و ارزان قیمتی را برای اینستاگرام و PSN و فورتنایت (Fortnite) و گیمینگ و زولا و استیم و فیلیمو و اسپاتیفای و …  را به راحتی خریداری کنید.

 

ساخت کمبو لیست psn؛ خرید بهترین یوزر و پسورد لیست

کمبولیست ها مجموعه ای از ایمیل یا یوزرنیم و پسوردهای هک شده ای می باشند که می توانید از آنها برای ورود به سایت های دیگر استفاده کنید. البته به شرطی که ایمیل و رمز عبور آن در سایت مرجع قابل ورود باشد. برای اینکه راحت تر متوجه شوید که Combolist چیه؟ فرض کنید در چند سایت مختلف با یک ایمیل و پسورد ثبت نام کنید و سایت اول به هر دلیلی هک شده و اطلاعات تمامی کاربران فاش شود. کسی که اطلاعات اکانت شما را به دست آورده است سعی می کند از آن برای ورود به سایت های دیگر استفاده می کند که آیا در سایت های مختلف با این مشخصات ثبت نام کرده اید و از خدمات شما به صورت رایگان استفاده کند. اما خرید کمبولیست psn به صورت اختصاصی می تواند مانع بروز چنین مشکلی شود.

توضیحات تکمیلی

کمبولیست

پارت 100K, پارت 50K, پارت 1K, پارت 5K, پارت 10K

49 دیدگاه برای کمبو PSN – گیمینگ درجه یک – Combo PSN

  1. Farzad

    سلام خسته نباشید من این کمبو بگیرم با چه برنامه ای بزنم رمز درمیاره یا با گوشی هم میشه ؟ بابت کمبو خیالمون راحت باشه؟

    • Sir HiraD

      سلام در حال حاضر همونطور که نوشتیم کمبو موجود نیست، برای چک کمبو هم شما خودتون باید از کانفیگ یا چکر های مورد نظرتون استفاده کنید، تیم رکسینه فقط کمبو رو در اختیار مشتری قرار میده با ضمانت کامل.

  2. ثمین

    تفاوت اینکه میگید کمبو لیست با کمبو psn چیه؟ اصن کرکر چیه اگر میشه کمکم کنید واقعا دنبال این چیزا هستم و منبع ندارم

  3. sanaz aminar

    با گوشی میشه کمبو های رو وارد کرد و اکانت پلی کشید بیرون؟ یا نیاز به کرکر مخصوص داره؟

  4. parham

    combo چیه؟ من میخام بازی برای کنسولم بگیرم شنیدم کمبو میتونه بازی های زیادی رو بده!

    • حمید اسماعیلی

      در سایت رکسینه کاملا در مورد کمبو ها صحبت کردیم

  5. عباس محمدی

    10 روزه ازتون کمبو psn خریدم ولی هیچ بازی نگرفتم ازش باید چیکار کرد؟

  6. nozari

    چجوری باید حساب اسپاتیفای بخرم؟

    • حمید اسماعیلی

      دوست گلم برای اینکه بتونی اکانت اسپاتیفای بخری اینجا بزنی.

  7. alirezajahani

    توی کمبو های psn اکانت سایبرپانک 2077 هم هستش؟

  8. با اعتماد

    امکان اینکه بتونیم از این کمبو برای ایکس باکس استفاده کنیم هست؟

  9. فرزاد شعیری

    بنظرتون من کمبو psn 1k بخرم بدرد مصرف شخصی میخوره یا ارزش نداره و برم دستگاه بدم برام بازی بریزن!؟

  10. همایون مجابی

    وقتی که کمبو PSN رو خریدیم باید با لیچر کار کنیم یا چکر؟

  11. sezar

    چجوری باید کمبو هارو زد برنامه خاصی داره یا باید بدیم به کرکر؟

  12. crack

    نزدیک 100 تا بهم بازی خوب داد و تونستم با فروش بازی 4 برابر از مبلغی که خریدم بهم برگرده واقعا این کمبو عالی بود

  13. رضایا

    با پیدایش کنسول ps5 ارزش خرید کمبو رو پیشنهاد میکنید؟

  14. psnbaz

    کمبو لیست psn ریجن کجا اکانت میدن؟ امریکا یا اروپا؟

  15. snmadrix

    یکی از بهترین انتخاب های من اینه که کمبو مخصوص بازی psn رو بخرم تا بتونم ps5 رو توش بازی بریزم

  16. wordqwe

    دفعه سومه ازتون دارم کمبو گیمینگ psn میخرم اما هیچ بازی ا توش در نمیاد ! چه وضعشه اه

  17. reza joeebar

    جدیدا که پلی اسیشن اپدیت داده بازهم این کمبو لیست ها psn کار میکنه ؟ یا باید کرکر جدا بخرم؟

  18. شوتی

    من کمبو لیست psn رو ازتون خریدم برای کرکر ps5 خوبه؟

  19. مرتضی

    همیشه دنبال combo psn خوب بودم که اینجا پیدا کردم و دفعه 3 هست دارم میخرم

  20. اریانا

    چقدر ارزش داره من کمبو PSN گیمینگ بخرم؟ بهم بازی PS5 خوب میده؟

  21. گیم کده اکبر

    من کمبو لیست psn ازتون خریدم اما نترم افزار ندارم باید چیکار کنم؟

  22. گیم نت شرق

    من با خرید کمبو لیست psn بازی های ps5 هم میگیرم و دورک هم بهم میدید؟

  23. hesanm

    با خرید کمبو لیست 5 هزارتایی احتمال دراومدن 10 بازی کنسول ps5 هست؟ من تازه این دستگاه و خریدم و بازی میخوام!

  24. maryaHGF

    فروش کمبو لیست psn غیر مجاز نیس؟

    • Sir HiraD

      خیر نیست، کمبو لیست ایرانی نیست که کاملا خارجیه.

  25. omran

    برای خرید اینترنتی کمبو گیمینگ پی اس ان، لازمه تا مدارک احزار هویت بدیم؟

  26. محمد صناعی

    براری اینکه بتونیم کمبو لیست اکانت psn رو بسازیم باید چیکار کنیم؟ من ترجیح میدم کمبو لیست نخرم و خودم کریت کنم اینجوری خیالم راحته که بن نمیشه !

  27. النازعزیز

    برای من که گیم نت دارم و دستگاه پلی استیشن چهار دارم این کمبو لیست psn عالیه خیلی بهم تو کارم کمک کرد!

  28. nima

    ببخشید کمبو ها یعنی شامل جیمیل و پسورد که از این 1000 تا ممکن 5 تا اکانت بازی پیدا بشه؟
    یا فقط ایمیل و پسورد ها رو خودمون باید پیدا کنیم؟

    • Sir HiraD

      کمبو به تعداد مثلا
      1K : یعنی 1000 عدد ایمیل پسورد که ما میگیم حداقل 5 تا از این ایمیل پسورد ها درست هستند و بازی دارن.

  29. کیانوش

    سلام خسته نباشید من بصورت دستی کمبو هارو چک میکنم اگه 1kکمتر از پنچ تا اکانت بهم داد چ میشه؟

    • Sir HiraD

      سلام تمامی کمبوها گارانتی دارن و پارت جایگزین به شما داده می شود.

  30. sinadavoudi84

    سلام
    با این کمبو اک فورتنایت هم هیت میده؟

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید بله میتونید بعد از سفارش به پشتیبانی بگید براتون کمبوی فورتنایت دامپ کنن.

  31. سینا

    سلام
    کمبو برای فورت هم موجوده؟

    • Sir HiraD

      سلام بله موجود هست. بعد از خرید به پشتیبانی پیام بدید تا کمبوی مخصوص فورتنایت بهتون تحویل داده بشه.

  32. حسام

    دوستان با چه برنامه ای چک می کنین؟

  33. اسماعیل عزیزی

    سلام من چرا هرچی هیت میگیرم میگه رمز یا یوزر اشتباهه

    • Sir HiraD

      عزیز هیت به معنای اکانت درست و سالم هست
      امکان نداره هیت اکانتش خراب باشه احتمالا اون اصلا هیت نیست

  34. امیررضا شقاقی (خریدار محصول)

    ببخشید کمبویی که خریداری کردم ازتون فقط یه هیت داد

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید همونطور که نوشتیم این کمبوها دارای تضمین هستند
      لطفا از چکتون یه اسکرین ارسال کنید بررسی میکنیم در صورت احراز بهتون یه پارت جدید میدیم، برای جبران خسارت هم بجای 1کا بهتون کمبو 1500 تا 2000 تایی میدیم، امیدوارم موفق باشید

  35. amirhunter081 (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید من 1 کا کمبولیست PSN سفارش دادم از کجا باید بگیرم ایدی تلگرام که گذاشتین جواب نمیدن

    • Sir HiraD

      سلام به شماره 09380800289 پیامک ارسال کنید ( شماره سفارش و ایمیلتون رو ارسال کنین همراه با توضیحات)
      تلگراممون به خاطر شلوغی بیش از حد پیام ها گم میشن برای همین پشتیبانی تلفنی گذاشتیم
      ممنون از اعتماتون امیدوارم موفق باشید

  36. devil-_-gamer84

    سلام خسته نباشید ببخشید کمبو موجود هست اگه هست از یک کا کمبو حدودا چقدر هیت میده؟

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید
      بله موجود هست
      نوشتیم عزیز حداقل 5 هیت

  37. امیر

    سلام بدون چکر هم میشه اکانتارو به صورت دستی چک کرد برای مصرف شخصی یک کا میخوام

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید
      1 کا یعنی 1000 عدد ایمیل و پسورد و واقعا این امر کار بسیار سختی هست
      توصیه ما همچین چیزی به هیچ وجه نیست
      اما بله میشه دستی بررسی کرد

  38. حمید

    سلام کمبو موجوده ؟؟؟؟؟؟

    • Sir HiraD

      سلام بله موجود هست
      به محض سفارش براتون شروع به دامپ کمبو جدید و باکیفیت میکنیم

  39. shahriat shams (خریدار محصول)

    man kharid kardam kasi javab go nist na lionk dl dare na kasi telegram javab mide

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید
      بله تماس گرفتید باهامون پاسختون هم دادیم
      کمبو تازه براتون دامپ میکنیم و ظرفت 12 ساعت بهتون تحویل میدیم
      موفق و سربلند باشید
      امری بود همین جا کامنت بزارید یا با شماره تماس پشتیبانی پیامک بدید

  40. سهيل

    سلام اموزش استفاده از کمبو رو هم دارین با برنامه های مربوط بهش؟

    • Sir HiraD

      سلام والا اموزش کمبو که نه
      معمولا کسی کمبو تهیه میکنه با استفاده از چکر و کرکرها کمبولیست رو چک میکنن

  41. عرفان

    سلام
    کمبو موجود دارین؟
    و تیر استخراج شده کمبو ها؟یا تازه هستن؟

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید
      فعلا خیر موجود نیست
      بله کمبو هایی که مشتری خرید میکنه کاملا تازه هستند
      و پس از خرید برای هر کاربر بصورت اختصاصی دامپ خواهند شد

  42. مانی

    سلام
    کمبو هایی که مثلا ۱۰ تا هیت میده این هیتا دقیقا چی هستن
    ۱۰ هیت به معنای ۱۰ تا بازی هست یا ۱۰ هیت به معنای ۱۰ تا اکانت هست که ممکنه تو هر اکانت چنتا بازی باشه

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید فعلا در حال حاضر کمبو برای فروش موجود نداریم
      بله تضمین ها صد در صدی هستند که نوشتیم

  43. حسین

    اقا سلام من چکر میخوام با کمبو زدین تنها راه ارتباطی تلگرام ولی جواب نمیدین متاسفانه میشه بفرمایید چهجوری باهاتون تماس بگیرم؟

  44. عبید

    جایی میشناسید اکانتی که کرک میکنیم بفروشیم

    • Sir HiraD

      خیر
      کانالای زیادی هستن میتونید ادمینشون شید

  45. عبید

    سلام هرپارت ۱ کا تقریبا چند تا هیت میده؟

    • Sir HiraD

      سلام مقدار تقریبی هست بین 4 تا 10 هیت
      ولی بازی ها بروز هستن

  46. صدرا

    سلام من یه کمبو ۱ کایی میخوام بخرم یه نفر میفروشه ۲۵۰ ولی شما ۴۸ تومن
    در مورد کمبو ۱ کا یکم توضیح میتونید بدید؟
    این کمبو بازی های بروز رو داره مثل days gone و fifa 19 و spiderman و red dead 2 و…
    مثلا این بازی ها رو ممکنه داشته باشه؟

    • Sir HiraD

      سلام قیمت ها متفاوت هست
      همانطور مشاهده میکنید ما ارزون ترین جا هستیم
      بله همچین بازی هایی رو داره بازی هایی که بدست میاد جدیدترین ها هستند ( بصورت رندوم )

  47. hadi

    سلام الان کمبو دارید ؟
    اگر تو 24 ساعت چیزی در نیومد مثلا تضمین گفتید هزینه بر میگرده یا اینکه کمبوی دیگه بهم میدید؟
    و اینکه با این برنامه های رایگانی که توی اینترنت هست میتونم بزنم یا باید این برنامه 3 میلیونی که گذاشتید رو بخرم
    ممنون

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید
      در حال حاضر موجودی به اتمام رسیده
      چکرهای رایگان هیچکدوم کار نمیکنن
      کانفیگ هم در حال حاضر در سایت موجود هست با قیمت 1 میلیون تومان

  48. رضا

    لینک دانلود به محض پرداخت نشون داده میشه درسته، الان موجوده خرید کنیم؟ بعد تظمین 24 ساعته به چه شکل یعنی چطور ثابت کنیم که مثلاً هیت نداده خودتون تست میکنید؟

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید
      در حال حاضر موجود نیست همین امشب موجودی به اتمام رسید همه کمبوها بفروش رفتن
      تضمین 24 ساعته بخاطر اینه کمبوتازه بهتون میدیم
      و با گذشت زمان به طور معمول کیفیت تمام کارها تمام میشه

  49. رضا

    سلام combo موجوده؟ 1k چندتا اکانت میده حداقل یک اکانت رو میده؟ واسه مصرف شخصی میخوام

    • Sir HiraD

      سلام بله صد در صد هیت میده

      1 دونه که چیزی نیست بیشترم میده

      ما این کمبوهارو رو برای فروشندگان تهیه کردیم شما که برای مصرف شخصی میخواید براتون عالیه دیگه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *