رکسینه

قوانین مقررات و ضوابط رکسینه

قوانین مقررات و ضوابط رکسینه

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی رکسینه به دقت ملاحظه فرمایید.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین رکسینه از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین مقررات و ضوابط رکسینه

* نکات مهم که مشتری باید قبل از خرید از سایت رکسینه مطالعه نماید :

بند 1 : کاربر موظف است هنگا خرید ایمیل و شماره تلفن خود را به طور صحیح وارد نماید

بند 2 : محصولات فروخته شده بدلیل دیجیتالی بودن، پس گرفته نمیشود ( تنها در شرایط خاص که در بند های بعد اشاره می گردد، محصول پس گرفته میشود)

بند 3 :  کاربر پس از خرید محصول مورد نظر تنها 24 ساعت مهلت تست دارد و در صورت اشکال در کارکرد نرم افزار می تواند به مدیریت سایت و یا فروشنده محصول پیغام داده و محصول را پس داده و پول خود را ظرف 24 ساعت تحویل بگیرد.

بند 4 : در صورت خرید محصولات لایسنس دار و یا مدت دار، چنانچه محصول پس از مدتی خراب شود، مشتری موظف است به مدت 7 روز صبر کرده تا نسخه جدید آماده شود، اگر در این مدت نسخه جدید آماده نشد و یا عیب نرم افزار برطرف نشد می تواند با کسر مبلغ تعداد روزهای استفاده کرده از نرم افزار، باقی مبلغ را پس بگیرد.

بند 5 : مدیران سایت موظف هستند در کمال خونسردی و نهایت احترام پاسخ مشتری را بدهند.

بند 6 : تمامی ضمانت های اصالت و سلامت محصولات رکسینه فقط 24 ساعت ( از زمان تحویل محصول) می باشد و پس از 24 ساعت مشتری حق استرداد و بازگشت کالا و دریافت وجه را از خود صلب می نماید.

بند 7 : مشتریان گرامی می بایست در مورد محصولات انتخابی، تحقیق نموده و تمامی جوانب سفارش خود را در نظر گرفته سپس در نهایت ، سفارش را ثبت نمایند.

بند 8 : رکسینه به عنوان فروشگاه کل محصولات دیجیتال با فروشنده های جزء تعامل فروش می نماید و برخی محصولات رکسینه را این فروشندگان تامین می کنند در نتیجه طبیعتا چک یکایک محصولات فروشندگان جزء میسر نیست، بدین سبب فروشگاه رکسینه بند 7 را ارائه نموده و استرداد وجه را فقط قبل از 24 ساعت امکان پذیر میداند.

بند 9 : در صورت خرید محصولات لایسنس دار و یا زمان دار، چنانچه مشتری در زمان کمتر از 5 روز از خرید مصرف شود، با صلاح دید مدیران، لایسنس محصول قطع گردیده و 20 درصد کل مبلغ کسر شده و باقی مبلغ به حساب شخص خریدار بازگردانده می شود اما در صورت مخالفت فروشنده محصول این امکان وجود ندارد و سایت تنها بند 3 را ملزم به اجرا برای همه اشخاص و مدیران فروش می داند.

خرید از وبسایت رکسینه به منزله پذیرفتن تمامی موارد مندرج در ضوابط فوق میباشد.