آموزش ساخت اکانت پی پال رایگان – PayPal وریفای شده مناسب خرید بدون نیاز به شارژ حساب

(دیدگاه کاربر 29)

78,000 تومان

توضیحات

خرید اکانت پی پال وریفای شده باقیمت مناسب بدون نیاز به شارژ حساب + آموزش ویدئویی  ساخت حساب PayPal+ خرید از سایت های مختلف که اکانت تریال دارند

ساخت اکانت پی پال به صورت رایگان از 0 تا 100

آموزش ساخت اکانت پی پال کرک شده برای ps4

چگونگی استفاده از پی پال

آشنایی با نحوه استفاده از پی پال در ایران

آموزش ساخت حساب بین المللی PayPal

قابلیت خرید از سایت هایی مثل Plus PSN ، Vyper ، Scribd ، OVH ، UsenetServer ، HMA و ده ها سایت دیگر …

خرید حساب پی پال وریفای شده در سایت رکسینه

آپدیت جدید در تاریخ 19 مهر ماه 1399 قرار گرفت

آموزش ساخت اکانت پی پال رایگان - PayPal وریفای شده مناسب خرید بدون نیاز به شارژ حساب

فهرست محتوای این مقاله نمایش

با خرید پکیج ساخت اکانت پی پال چه چیزهایی دریافت میکنم؟

کاربران عزیز دقت کنید که شما با خرید پکیج آموزش ساخت پی پال، خود اکانت پی پال رو دریافت نمیکنید بلکه ما بهتون یاد میدیم چطوری یه اکانت برای خودتون بسازید، به زبون ساده تر در بعضی سایت ها با فروش اکانت پی پال شما با پرداخت پول فقط یک اکانت آماده دریافت میکنید، اما در رکسینه با خرید این پکیج به شما یاد میدیم چطوری هرتعداد که بخواید برای خودتون اکانت PayPal بسازید.

  • آموزش به صورت ویدئویی می باشد، و شما کاملا برساخت اکانت پی پال مسلط خواهید شد.
  • در این پکیج به شما یاد میدیم چطوری شماره آمریکا دریافت کنید.
  • گاهی اوقات پی پال برای تایید حساب شما شماره تلفن نیاز داره، که ما بهتون یاد میدیم چطوری حساب پی پال خودتون رو تایید کنید.
  • این نوع اکانت پی پال بیشتر مناسب دریافت تریال های برنامه ها و سایت هایی می باشد که برای ساخت اکانت نیاز به پرداخت پی پال یا ویزاکارت دارند.
  • اکانت ساخته شما توسط شما قابلیت شارژ دارد اما توصیه رکسینه این است به هیچ وجه اکانت مورد نظر را شارژ نکنید زیرا ممکن است اکانت توسط پی پال بن شود (بخاطر تحریم های ایران)
  • توجه داشته باشید اکانتی که با هر ایپی فیلترشکنی میسازید، بهتر است برای همیشه با آن لوکیشن کشور و ترجیحا همان آی پی وارد اکانت خودتان شوید.
  • اگه فیلترشکن ندارید، اصلا نگران نباشید بلکه با خرید همین پکیج و بعد از ساخت اکانت پی پال به شما یاد میدیم چطوری اکانت فیلترشکن بگیرید (بدون هیچ پرداخت پولی)
  • در این آموزش شما میتوانید در روز بیش تر از 10 یا حتی 100 اکانت بسازید بسته به حوصله شما!!
  • ساخت هر اکانت کلا بین 3 الی 5 دقیقه زمان نیاز دارد (بعد از مسلط شدن شما برروی ساخت اکانت)
  • سعی کنین از سرویس ایمیل های دائمی برای ساخت اکانت استفاده کنید تا بعدا به مشکل نخوردید.

 

لیست برخی از سایت هایی که با آموزش ساخت اکانت پی پال رایگان میتوان از آن ها خرید کرد :

  • تهیه اکانت پلاس پلی استیشن 4 – PSN PLUS
  • تهیه سرور مجازی از وب سایت بزرگ OVH
  • خرید 500 گیگ حافظه ابری از سایت SugarSync: Powerful and Simple
  • سایت عبور از تحریم وایپر – Vyper
  • سایت عبور از تحریم توییک نیوز – TwaekNews
  • سایت عبور از تحریم نورد – Nord
  • سایت عبور از فیلترینگ هاید مای اس – HMA
  • سایت پرایوت تونل ( عبور از تحریم ) – Private Tunnel
  • سایت عبور از فیلترینگ UsenetServer
  • سایت کتاب خوانی و بزرگ Scribd
  • سایت دیتابیس بزرگ موسیقی QOBUZ
  • و هزاران سایت دیگر …

 

+ توجه داشته باشید که تنها با یک اکانت پی پال (PayPal) میتوان تمام موارد بالا رو تهیه نمود حالا فرض کنید که با این آموزش میتوان هزاران اکانت پی پال ساخت !!!

+ بهترین راه کسب درآمد رو داریم جلوتون میزاریم!!!

 

خرید اکانت پی پال وریفای شده؛ ساخت حساب پی پال قانونی

خرید اکانت پی پال وریفای شده از آمریکا، یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده در سایت رکسینه می باشد که شما می توانید به کمک آن از بزرگ ترین سرویس پرداخت الکترونیکی در دنیا استفاده کنید. با افتتاح حساب پی پال وریفای شده از آمریکا می توانید تمام خرید های اینترنتی خود را بدون نیاز به کردیت کارت و یا دبیت کارت انجام دهید. با خرید اکانت پی پال کرک شده این امکان برای شما وجود دارد تمامی عمده خریدهای کالا و یا سرویس های خود مانند تمدید دامنه، خرید هاست، تهیه موسیقی یا کتاب الکترونیکی و… را از طریق خرید پی پال هکی انجام دهید.

خرید اکانت پی پال کرک شده، امروزه یکی از بهترین راه های انتقال پول و پرداخت، انجام آنلاین آن است که در برنامه ها و وب سایت های مختلف این کار را انجام می دهیم. برای ما ایرانیان امکان خرید ها و انتقال پول به صورت بین المللی وجود ندارد و به دلیل تحریم ها نمی توان این کار را به راحتی انجام داد. پی پال یکی از معتبر ترین و محبوب ترین وب سایت های انتقال پول است که ما ایرانیان نیز می توانیم از آن استفاده کنیم. داشتن یک اکانت معتبر و وریفای شده PayPal میتواند برای ما بسیار مفید و کارآمد باشد.

ما تلاش داریم در این مقاله از سایت رکسینه به شما کمک کنیم تا با پی پال، کاربرد ها و ویژگی های آن و با مزایای خرید اکانت آن آشنا شوید.

 

آموزش ساخت اکانت پی پال رایگان

در ابتدای برای آشنایی با اکانت پی پال می توان گفت که پی پال بزرگ ترین سیستم و سرویس پرداخت پول در جهان می باشد که بسیار همه گیر و گیرا می باشد، با استفاده از این سایت واسط می توانید از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین جهان کالای مورد نظر خود را خریداری کنید یا اگر بخواهید پولی را انتقال دهید، می توانید از اکانت پی پال استفاده کنید. مکانیزم فعالیت این سایت بر اساس واحد های پولی دلارر و یورو می باشد.

پی پال یا پی پل ( PayPal ) به عنوان یکی از شناخته شده ترین و بزرگ ترین سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی می باشد؛ خرید اکانت پی پال این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند که بدون وارد کردن اطلاعات خاصی بتوانند هر نوع انتقال پولی را به صورت مجازی انجام دهند.

هنگامی که شما در سایت رکسینه خرید اکانت پی پال خود را انجام می دهید، بهتر است نگران وارد کردن اطلاعات مالی خود نباشید، زیرا تمام اطلاعات شما با امنیت بسیار بالایی رمزنگاری میشود تا از هرگونه تقلب و کلاهبرداری به دور باشید. و با اطمینان خاطر بیشتری بتوانید فعالیت های مالی خود را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که اگر آنچه که سفارش داده اید با آنچه که دریافت می کنید مطابقت ندارد، وجه شما به طور کامل استرداد میشود و سایت PayPal این قابلیت را در سایت خود قرار داده است. اما متاسفانه امروزه به علت تحریم هایی که بیشتر از قبل به طور غیرمنصفانه ای درجامعه به وجود آمده است، این سرویس بین المللی ارائه تمامی خدمات را به کاربران ایرانی مسدود کرده است. و افراد نمی توانند با آی پی ایرانی وارد این سایت شوند. بهتر است هیچ نگرانی به خود راه ندهید زیرا سایت رکسینه با آموزش ساخت اکانت پی پال رایگان وریفای شده مناسب، امکان خرید اکانت پی پال را بدون نیاز به شارژ حساب را برای کاربران خود قرار داده است، که به راحتی بتوانند از این سرویس محبوب و ارزشمند استفاده کنند.

 

پی پال چیست و  خرید اکانت پی پال چه کاربردی دارد؟

پی پال ( PayPal ) در سال 1998 توسط افرادی به نام Petel Theil و Max Levchin ( پیتل تیل – مکس لوشین ) با نام اولیه کانفینیتی و ایده ی ایجاد یک واحد پولی بین المللی خارج از کنترل و دسترسی دولت ایجاد شده است. پی پال در ابتدا به علت جدید بودن و عدم آشنایی مردم با آن، مورد سو استفاده هکرها و مجرمان اقتصادی که نیاز به پولشویی داشتند قرار گرفته است. به گونه ای که در ماه های اولیه فعالیت در برخی از ایالت های آمریکا ممنوع می باشد.

علی رغم تمام مشکلاتی که در مراحل اولیه وجود دارد، سرویس بزرگ پی پال به تدریج مورد توجه بسیاری از خریداران و فروشندگان کالا و اجناس اینترنتی قرار گرفته است. کاربران به دلیل داشتن پروتکل امن و امنیت بسیار بالای این سرویس می توانند به طور تدریجی به خرید اکانت پی پال روی آورند. به طوری که می توانند هم اکنون این سرویس ارزشمند ترین سایت پرداخت بین المللی می باشد.

امروزه  ( PayPal ) در بیش از 100 کشور دنیا فعالیت می کند و بیش از 232 میلیون حساب پی پال دارد، که بیش از 160 میلیون آن فعال می باشد. عرضه اولیه سهام شرکت پی پال در سال 2002 اتفاق افتاد، که باعث شد ارزش سهام آن در پایان اولین روز عرضه سهام از رقم اولیه 15 دلار به 20 دلار برسد.

پی پال یا PayPal با تلفظ صحیح پی پل در میان افراد فارسی زبان رایج شده است. یکی از بزرگ ترین پذیرندگان پرداخت آنلاین در سراسر جهان می باشد؛ که در سایت رکسینه امکان خرید اکانت پی پال، فروش و افتتاح حساب پی پال در ترکیه برای شما فراهم شده است. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به طور خیلی گسترده ای پی پال را به عنوان درگاه پرداختی خود انتخاب می کنند. همچنین افراد زیادی می توانند به کمک ارسال و دریافت حواله پی پال اقدام به تجارت و تبادل وجه می کنند. استفاده از خدمات PayPal از طریق سایت رکسینه می توانید از خدمات آنلاین این شرکت بدون هیچ نگرانی و با پرداخت کمترین کارمزد بهره مند شوید.

آموزش ثبت نام و افتتاح حساب پی پال PayPal

آموزش به زبان بسیار ساده از رکسینه

بدون نیاز به امکانات 

قابلیت ساخت ده ها اکانت در طول روز

ساخت هر اکانت بین 3 تا 5 دقیقه وقت نیاز دارد

مناسب برای درآمد زایی

بدون نیاز به دانش خاصی

+ توجه کنید که ممکن هست سایت های زیادی نحوه آموزش ساخت اکانت پی پال رو گفته باشن اما چیزی که پکیج ما رو از اون ها متمایز میکنه نحوه وریفای کردن بصورت کامل ، استفاده از مشخصات جعلی، محدودیت نداشتن در ساخت تعداد اکانت،دارا بودن قابلیت خریداز دیگر سایت ها است.

آموزش ساخت اکانت پی پال

حساب پی پال چیست ؟ (معرفی  و تاریخچه PayPal)

پی پال در سال 1998 با هدف ساختن یک واحد پولی بین المللی تاسیس شده است و در ابتدای امر به دلیل تازگی و بی اطلاعی مردم در مورد این قضیه بسیاری از افراد سودجو که پول شویی می کردند، قرار گرفت در حدی که در برخی از نقاط امریکا استفاده از این اکانت و مبدلات پولی ممنوع اعلام شده است. در سال 2000 کمپانی ebay متوجه ارائه چنین سرویسی بر روی فضای مجازی شد و ازآن در سایت خود استفاده کرد، و دلیلی شد تا استفاده از پی پال رشد 5 برابری داشته باشد.

 

پس از آنکه کاربرد پی پال بیشتر شد، در سال 2002 وارد بورس شد و ای بِی عمده سهام آن را برای خود خرید و آن را بر روی سایت خود استفاده کرد. به گونه ای که برای خرید یک محصول روی اینترنت از مرحله سفارش تا پرداخت هزینه آن تحت کنترل سایت ebay می باشد. در صورتی که از خرید خود رضایت نداشت ریفاند کردن وجه را به راحتی روی حساب پی پال خود انجام میداد. بدین گونه اکانت پی پال روز به روز محبوبیتش در میان کاربران بیشتر شد و اکنون در حدود 170 میلیون کاربر در سراسر جهان وجود دارد که نقل و انتقالات ارزی خود را از طریق پی پال انجام میدهند.

 

انواع مختلف تراکنشات قابل انجام در پی پال

  • خرید از طریق درگاه پی پال
  • ارسال و دریافت پول بین حساب های پی پال
  • خرید از سایت های فروشنده محصولات فیزیکی و دیجیتالی که از پی پال استفاده می کنند.
  • انتقال پول از حساب بانکی به اکانت پی پال و بالعکس
  • شارژ حساب با استفاده از ویزاکارت و مسترکارت
  • قابلیت استرداد مبلغ پرداخت شده با فرستادن درخواست

 

در سال های اخیر برای سرویس قدرتمند PayPal حریفان جدیدی مانند: Skrill, Payza, WebMoney و MoneyBookers و صد البته بیت کوین و بلاک چین می باشد ( Bitcoin and BlockChain ) به وجود آمده است. اما پی پال به دلیل همه گیر بودن اعتبار زیادی دارد. همچنان با فاصله بسیار زیاد، فرمانروایی بازار پرداخت های آنلاین را در دست گرفته است، و همچون یک امپراتوری قوی و نیرومند هر روز بیشتر از قبل توانسته است فعالیت های خود را گسترش دهد.

آموزش ساخت اکانت پی پال بدون نیاز به پاسپورت

امروز در پکیج آموزشی ساخت و خرید اکانت پی پال رایگان به شما روشی را یاد می دهیم که بقیه ی سایت ها برای تنها ساخت یک عدد اکانت PayPal از شما هزینه ای معادل 100 هزار تا 1 میلیون تومان را درخواست می کنند. اما شما می توانید با خرید اکانت پی پال در سایت رکسینه از سایت های بسیار زیادی خرید کنید. اپلیکیشن ها و نرم افزار هایی که اکانت پی پال ( عضویت رایگان محدود ) دارد را بدون هیچ دردسری تهیه کنید و از آن برای سفارشات خود استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت پی پال بدون نیاز به پاسپورت

 افتتاح حساب PayPal؛ ایجاد حساب پی پال

برای استفاده از خدمات پی پال باید در ابتدا نسبت به خرید اکانت پی پال خود اقدام کنید. با توجه به تحریم ها و محدودیت هایی که در افتتاح حساب پی پال امارات به طور مستقیم برای هموطنان ایرانی وجود دارد. اما شما با استفاده از سایت رکسینه می توانید در کمترین زمان ممکن، صاحب بهترین حساب پی پال به صورت کاملا وریفای شده باشید. و بتوانید پرداخت های خود را از طریق حساب متعلق به خود و نه از طریق درگاه های واسطه ای انجام دهید.

افتتاح حساب پی پال از آمریکا به شما این امکان را می دهد تا از تمامی فروشگاه هایی که روش پرداختی پی پال را قبول می کنند، استفاده کنید و علاوه بر آن شما می توانید در سطح بین المللی به انتقال وجه خود بپردازید و معاملات مالی خود را از این طریق به راحتی انجام دهید.

برای اینکه بخواهید خودتان این ثبت نام را در سایت PayPal انجام دهید میتوانید از آموزش گام به گام زیر نیز استفاده کنید.

  1. در مرحله اول ساخت اکانت پی پال شما باید وارد وب سایت PayPal یا اپلیکیشن آن شوید. از آنجایی که کشور ما در دنیای امروزه تحریم است؛ بهتر است برای ساخت اکانت از فیلتر شکن یا نرم افزار های IP Changer استفاده کنید.
  2. برای شروع ثبت نام روی Sign Up کلیک می کنیم.
  3. سپس شما باید ایمیل و پسورد مورد نظر خودتان را وارد کرده و آن را در ایمیل خود تایید کنید. حتما به این اطلاعات دقت داشته باشید و این اطلاعات را در جایی ثبت کنید زیرا برای وریفای شدن به این اطلاعات نیاز دارید.
  4. در مرحله بعد شما باید اطلاعات شخصی از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را وارد کنید.
  5. در این مرحله نیز شما باید اطلاعات مربوط به کارت کردیت خود را وارد کنید. این بخش اختیاری است و شما می توانید در صورت عدم تمایل به انجام این کار روی کلمه “I’d rather link my bank first” را انتخاب کنید.
  6. وارد کردن اطلاعات حساب بانکی که این مرحله نیز اختیاری است و اگر شما قصد پر کردن آن را نیز ندارید می توانید با کلیک روی گزینه “I’ll link my bank later” این قسمت را نیز رد کنید.
  7. در مرحله آخر نیز شما باید روی دکمه Apply Now کلیک کنید و بعد از آن روی لوگوی پی پال کلیک کنید و وارد حساب خود شوید.

خرید اکانت پی پال هکی

قبل از هر چیز افتخار این را داریم که اعلام کنیم؛ بر خلاف تمامی سایت هایی که با مدارک تقلبی اقدام به ایجاد حساب پی پال می کنند، ایجاد حساب پی پل در سایت رکسینه دقیقا با مستندات حقیقی و فردی شما یکسان می باشد. به این صورت که فروش اکانت های پی پال ارائه شده در این سایت، با کارت اقامتی موقت حقیقی و با آدرس نوتر شده 1 ماهه امکان پذیر است.

با اطمینان می توانیم اعلام کنیم که خرید اکانت paypal هکی در سایت رکسینه به صورت کاملا وریفای شده می باشند و در صورت استفاده صحیح از آن هیچ مشکلی برایتان به وجود نمی آید.

افتتاح حساب پی پال در چهار نوع ارائه شده است:

  • Personal
  • Premier
  • Business
  • Student

هزینه ساخت اکانت پی پال

این سامانه علاوه بر ارائه خدمات شارژ حساب پی پال، موجودی پی پال کاربران برای بسیاری از برنامه نویسان، وبمستران و عکاسان و… که درآمد ارزی خارج از کشور را دارند نیز خریدار است. به این منظور تنها کافی است تا فرم فروش موجودی پی پال را پر کنید و اطلاعات خواسته شده خود را در آن وارد کنید. کسب درآمد، نقد کردن و فروش اکانت پی پال یکی از بزرگ ترین و مهم ترین دغدغه های کاربران این نوع سیستم مالی می باشد.

ساخت حساب پی پال برای ایرانیان

ممکن است شما جزو آن دسته افرادی باشید که به ندرت نیاز به پرداخت با پی پال را دارید و ساخت حساب  PayPal از نظر شما انتخاب ضروری نباشد. اگر به صورت اتفاقی چنین شرایطی برای شما پیش بیاید و شما بخواهید از فروشگاه های خارجی مانند سایت آمازون خرید کنید، و یا بخواهید برای فردی وجهی انتقال دهید؛ خرید اکانت پی پال هکی یک گزینه امن و کاربردی برای شما می باشد.

در روند ثبت سفارش با خرید اکانت PayPal از وب سایت های خارجی تنها کافی است تا فرم درخواست خرید خود را به صورت آنلاین پر کنید و مشخصات محصول و یا خدمات درخواستی خود را برای کارشناسان سایت رکسینه ارسال کنید. پس از بررسی سفارش با شما تماس گرفته میشود و فرآیند پردازش به درخواست شما اعلام میشود.

کاربرد ها و ویژگی های پی پال

کاربرد های پی پال برای ما ایرانیان

متاسفانه کشور ما ایران توسط بسیاری از کشور ها و شرکت ها تحریم شده و امکان کسب و کار یا خرید های بین المللی را از ما گرفته. ثبت و نام و فعالیت در سایت PayPal برای ما ایرانیان میتواند بسیار مفید باشد و به ما کمک کند. در اینجا ما به 5 کاربرد مهم سایت پی پال برای ایرانیان اشاره می کنیم.

  • پرداخت در سایت های خارجی : همانطور که گفته شد ما بدلیل تحریم های اقتصادی توانایی باز کردن حساب برای کردیت کارت نداریم و به همین دلیل نمی توانیم از سایت های خارجی خرید آنلاین انجام دهیم. ایجاد اکانت پی پال می تواند به ما کمک کند تا در سایت های خارجی امکان پرداخت داشته باشیم و بتوانیم به طور آنلاین خرید کنیم.
  • رزرو و پرداخت هتل های خارجی : یکی دیگر از کاربرد های بسیار خوب پی پال برای ایرانیان، رزرو هتل های خارجی است. به وسیله سایت PayPal میتوانیم برای رزرو هتل ها از سایت های com یا Hotels.com استفاده کنیم.
  • کسب درآمد از سایت های فریلنسینگ : یکی از بهترین راه های کسب درآمد در جامعه امروزی و آنلاین، فریلنسینگ و کار پروژه ای و آزاد است. فریلنسینگ برای ایرانیان در سطح جهانی کمی مشکل است و یکی از بزرگترین مشکلات این کار کسب درآمد و گرفتن پول است. استفاده از سایت پی پال این امکان را به فریلنسر های ایرانی می دهد تا بتوانند به وسیله آن به راحتی کسب درآمد کنند و پول در بیاورند.
  • انتقال حواله های ارزی : یکی دیگر از کاربرد های سایت PayPal، امکان انتقال حواله های ارزی است که می تواند برای برخی از افراد کاربرد فراوانی داشته باشد.
  • انجام پرداخت های تکرار شونده : یکی از بهترین قابلیت های سایت پی پال، انجام پرداخت هایی که در دوره های زمانی چند بار انجام می شود. برای انجام پرداخت هایی مانند شارژ یا قبض های منزل یا پرداخت های اینچنین است که بسیار کارآمد و مفید است و می توان برای بعضی از پرداخت ها از آن استفاده کرد.

 

ویژگی های پی پال؛ دلایل محبوبیت زیاد این سایت چیست؟

افتتاح حساب بسیار راحت

پرداخت فوری پی پال در این وب سایت بسیار ساده است و قوانین پیچیده و خسته کننده بانک ها را نیز ندارد و خدمات مالی منطقی و کارمزد های قابل قبولی نسبت به بانک ها دارد.

 

کاربری ساده

یکی دیگر از بهترین ویژگی های سایت پی پال رابط کاربری بسیار ساده و زیبا این سایت است که کاربران را به استفاده از آن مجاب می کند.

 

استفاده آن توسط وب سایت های بزرگ

در سال 2000 مسئولان شرکت eBay، بزرگترین سایت حراجی دنیا، با سایت PayPal آشنا شده و آن را پشتیبانی کرد و امروزه سایت های بزرگ و مطرح زیادی از این سایت حمایت می کنند و خرید و فروش ها در این سایت انجام می گیرد.

 

حمایت از مشتریان آنلاین

یکی از امکانات بسیار کارآمد سایت پی پال، بازگشت پول به حساب در زمان عدم رضایت مشتری از محصول است که اسیار طرفدار دارد و انجام همین کار در سیستم بانکی بسیار پیچیده تر است.

 

گستردگی استفاده آن در سراسر جهان

پی پال توانسته با گسترش خدمات وب سایت، خود را در جهان معروف کند و وبسایت PayPal امروزه توسط بسیاری از افراد جهان در کشور های مختلف استفاده می کنند.

 

تفاوت بین حساب های شخصی و شرکتی

وب سایت پی پال، بین حساب های شخصی و حساب های شرکتی تفاوت قائل می شود و شرکت ها نیز می توانند استفاده های بهتری از آن داشته باشند و کار های بیشتری انجام دهند.

 

انتقال پول راحت بین حساب ها

پس از ساخت اکانت در سایت پی پال، شما می توانید مبالغ ارزی را به راحتی انتقال دهید و این کار بسیار آسان می شود.

 

تائید صحت ارائه خدمات توسط پی پال

تمامی تراکنش های سایت PayPal با حداکثر امنیت انجام می شود و صحت ارائه خدمات آن، به همه مشتریان این سایت ثابت شده است.

دلایل استفاده از اکانت پی پال چیست؟

دلایل استفاده از اکانت پی پال چیست؟

اکانت پی پال از رمز گذاری نرم افزاری استفاده می کند تا برای کاربران امکان مبادلات مالی بین کامپیوترها وجود داشته باشدو جدای از سایر مشکلاتی که PayPal در طی سال های اخیر داشته است، این شرکت در حدود 200 میلیون حساب فعال در 190 فروشگاه در سراسر جهان دارد. در ادامه این مطلب از سایت رکسینه به دلایل استفاده از پی پال به عنوان یک روش پرداخت رایج  توسط عده زیادی از صاحبان مشاغل و کاربران می پردازیم.

پرداخت بدون کارمزد و وریفای مجدد یکی از بهترین علت هایی است که بسیاری از افراد از PayPal استفاده می کنند. در واقع برای استفاده از خدمات پی پال لازم نیست تا شما هزینه ای بپردازید؛ زیرا تمام خدمات آن مانند عضویت سالانه و یا عملیات پرداخت برای شما هزینه ای دربر ندارد.

 

چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟

در صورتی که شما به حساب پی پال نیاز داشته باشید، می توانید در رکسینه نیاز خود را به یک منبع معتبر برای خرید PayPal برطرف کنید. شما می توانید برای شارژ حساب خود با توجه به ارز مورد نظر میزان دلخواه دلار و یا یورو را برای شما شارژ کند. این سایت یکمنبع مطمئن برای ارائه خدمات خرید و شارژ حساب پی پال با کمترین کارمزد می باشد. کارمزد شارژ اکانت پی پال در این سامانه بسیار پایین است و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان خرید اکانت پی پال کرک شده و انتقال حواله برای شما فراهم شده است.  ارز انتخابی در بسته به نظر شما بستگی دارد و به دلخواه خود می توانید در زمان دلخواه اکانت خود را شارژ کنید. که مبلغ مورد نظر شما می تواند بر حسب دلار باشد و یا یورو.

 

خرید با حساب پی پال

PayPal، یکی از برزرگ ترین سیستم آنلاین مالی در دنیا شناخته شده است. این سیستم نقش پررنگی در خرید و فروش کالاها و خدمات اینترنتی دارد. و به عنوان سریع ترین روش دریافت و انتقال پول در دنیا معرفی میشود. شما می توانید در کمتر از چند دقیقه مبلغی را دریافت و ارسال کنید. اگر نیاز به خدمات PayPal دارید، اولین قدم افتتاح یک اکانت وریفای شده پی پال این میباشد. برای ایجاد حساب پی پال می توانید از سایت رکسینه استفاده کنید؛ زیرا این سایت در معتبر ترین کشورهای دنیا برای شما حساب باز می کند و آن را وریفای می کند. همچنین برای بهره مندی از کلیه خدمات پی پل مانند شارژ حساب پی پال می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

پیپال یک سرویس واسطه برای خریدهای آنلاین می باشد، این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که از هزاران فروشگاه اینترنتی خرید کنند بدون اینکه مجبور باشند اطلاعات کارت بانکی خود را به دیگران نشان دهند. امروزه فروشندگان زیادی از PayPal به عنوان درگاه پرداخت از آن استفاده می کنند. راحتی کار کردن با آن، امنیت تراکنش و آنی بودن تراکنش ها به همراه ایجاد تسهیلات برای فروشندگان و خریداران موجب شده است که پیپال یکی از محبوب ترین روش های پرداخت در دنیا شناخته شود.

در جمله کوتاه و کاربردی می توان گفت که اکانت پی پال یک حساب مالی آنلاین می باشد. که تسهیلات ارسال و دریافت پول را برای کاربران خود فراهم می کند. یکی دیگر از مزیت های پی پال این است که یک درگاه معتبر بانکی برای انجام خریدهای آنلاین برای وب سایت های خارجی دارد که با توجه به اکانت پی پال رایگان خود می توانید، فعالیت های خود را انجام دهید. با این حال برخی از سایت ها برای مشتریان خود فقط  برای مشتریان خود گزینه پرداخت با پی پال را درنظر گرفته اند، که در هر حال مجبور به استفاده از این سرویس هستید.

 

موارد لازم برای ساخت اکانت در پی پال

  1. ساخت یک ایمیل معتبر با نام خودتان که قابلیت دسترسی به آن را دارید.
  2. اگر ایران زندگی می کنید بهتر است از یک شماره مجازی متناسب با آن کشوری که می خواهید اکانت پی پال بسازید خریداری کنید.
  3. یک آدرس یا محدوده آدرس آمریکا یا هر کشور دیگری را انتخاب کنید و از آن نگهداری کنید زیرا برای معرفی کارت و یا ثبت نام در جاهای مختلف می توانید از ادرس فیک استفاده کنید.
  4. برای خرید گیفت کارت، ویزا و یا امریکن اکسپرس هر مقداری که لازم داشتید می توانید از سایت رکسینه کمک بگیرید.
  5. یک نرم افرار تغییر IP که دقیقا آی پی همان کشوری را بزند که شما می خواهید به عنوان کشور مبدا خود ان را انتخاب کنید.

 

خرید حساب پی پال وریفای شده

به دلیل قوانین PayPal که مربوط به تحریم ایران می باشد، امکان استفاده از حساب پی پال برای ایرانیان وجود ندارد و در نتیجه قادر به انجام خرید های اینترنتی و یا کسب درآمد از طریق اینترنت نمی باشند. مجموعه رکسینه به عنوان مجموعه ای مطمئن و کارآمد در زمنیه پرداخت های ارزی و پی پال، می تواند برای اشخاصی که نیاز به خرید اکانت پی پال دارند حساب پی پال وریفای شده به همراه  VPS و بدون محدودیت سفارش دهند.

آموزش ساخت حساب پی پال در ایران

خطرات کار با پی پال در ایران که در پکیج آموزش ساخت اکانت پی پال رایگان که هیچ تاثیری براین اکانت ها نداره :

  • خطر بن اکانت برای کاربران ایران
  • ورود یا قرار داشتن در سایت PayPal با IP کشور ایران
  • دریافت مبلغ از منبعی ناشناس یا نامطمئن
  • پرداخت مبالغ بزرگتر از حد و حدود اکانت پی پال
  • وجود هر گونه اطلاعات مرتبط با کشور ایران در فرآیند پرداخت
  • انجام کارهای خلاف قانون و پولشویی در PayPal

 

بدلیل قابلیت استفاده از اطلاعات فیک و جعلی در این روش هیچ خطری شمارو دنبال نمیکنه و هیچ گاه نگران بن شدن اکانت های خودتون نیستید

حتی اگه اکانتتون هم بن شد نگران نباشید

تنها از کمتر از 5 دقیقه یک اکانت دیگه میسازید!

همین پکیج آموزش ساخت اکانت پی پال رایگان رو خیلی افراد دارن باهاش اکانت میسازن و به بقیه میفروشن

حتی شده بجای فروش خود اکانت پی پال، باهاش اکانت های تریال دار تهیه کنند و اون هارو به بقیه بفروشن

آموزش ساخت حساب PayPal پی پال

+ شما میتوانید پکیج فوق العاده آموزش ساخت اکانت پی پال رایگان – PayPal وریفای شده مناسب خرید بدون نیاز به شارژ حساب رو تنها با قیمت 38 هزار تومان تهیه کنید.

+ قیمت پکیج : 78 هزار تومان

+ خرید با درگاه معتبر زرین پال

+ پکیج شامل چندین هدیه است

+ لیست برخی سایت های تریال دار جهت خرید اکانت پس از خرید به مشتری داده میشود.

 

اکانت پی پال کرک شده چه مزیت هایی دارد؟

اول از همه بگم اکانت های ارائه شده توسط رکسینه بصورت کرک شده نیست.

PayPal یکی از بزرگ ترین سرویس های پرداخت الکترونیک می باشد. با استفاده از مزایای پی پال می توان نسبت به خرید اینترنتی بدون نیاز به کردیت کارت یا دبیت کارت اقدام کرد. با داشتن اکانت پی پال می توانید عمده خرید های کالا و یا سرویس خود را مانند کتاب الکترونیکی و… را از طریق اینترنت انجام دهید. همچنین شما می توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالا برای هر حساب PayPal دیگری که در هر کجای دنیا وجود دارد پول ارسال کنید و یا از آن حساب پول دریافت کنید.

 

حساب پی پال یک سرویس واسطه ای برای پرداخت آنلاین و انتقال پول است. اکانت پی پال بر اساس یک ایمیل ساخته و تایید میشود. معرفی انواع تراکنش هایی ک می توان با اکانت PayPal انجام داد:

  • ارسال و دریافت کردن پول به سایر حساب های PayPal
  • انتقال پول به حساب بانکی و انواع کارت ها به اکانت پی پال
  • ریفاند مبلغ یک تراکنش
  • خرید آسان از سایت های فروشگاهی خارجی

 

خرید paypal در ایران

پس از وارد شدن در سایت PayPal و عضویت در آن با اطلاعات حقیقی خودتان باید حساب بانکی خود را با یک کارت بانکی وریفای شده انجام دهید. وریفای کردن به آن معناست که یک کارت بانکی را می توانید به حساب پی پال خود متصل کنید تا موجودی کارت و حساب شما با یکدیگر متصل شود و در تراکنش های پی پال از آن استفاده کنید. البته کاربرد این روش برای افرادی است که خارج از مرزهای ایران به راحتی می توانند به اکانت پی پال خود دسترسی داشته باشند؛ اما کاربران ایرانی باید در نظر داشته باشند که برای خرید اکانت پی پال هکی باید حتما از آی پی خارجی استفاده کنند.

نکته ی قابل توجه این است که شرکت پی پال شدیدا به تحریم های مالی ایالات متحده آمریکا پایپند است. و هر اکانتی که به نحوی به ایران مرتبط می باشد را بدون هیچ شک و تردیدی بلاک می کند. هر زمان که به ایرانی بودن کاربرش مشکوک شود می تواند حساب او را بلاک کند و موجودی حساب او را مسدود کند. اما اگر زمانی بخواهید اکانت خود را آنبلاک کنید باید مدارک احراز هویت و یا سایر مدارک خود را برای پشتیبانی سایت پی پال ارسال کنید. برای به وجود نیامدن چنین مشکلاتی پیشنهاد ما به شما این است که در تمامی پرداخت های PayPal خود سعی کنید از اسم و مشخصات ایرانی استفاده نکنید و اگر درگاه های دیگر پرداخت مانند مستر و ویزا برای سایت خود خریده اید، از آنها استفاده کنید.

 

انواع حساب PayPal

زمان ایجاد اکانت پی پال باید نوع حساب خود را تعیین کنید. حساب کاربری پی پال می تواند یکی از انواع Personal و یا Business باشد. همچنین می توانید در هر زمان یک حساب پی پال را از Personal به دیگر انواع یعنی Business تغییر دهید. حساب های پی پال Business امکانات بیشتری را در اختیار شما می گذارد و محدودیت های کمتری در مقایسه با اکانت های شخصی پی پال دارد. پس از ارائه مدرک لازم پی پال برای رسیدن به مقاصد حرفه ای تر که شامل تراکنش های دریافتی و یا پرداختی با مبالغ بسیار بالاتر می باشد. و یا تعداد بیشتر تراکنش ها در مقایسه با اکانت های شخصی استفاده میشود.

 

راهنمای خرید با حساب پی پال

برای ایجاد حساب پی پال هر فرد باید حتما از یک اکانت وریفای شده و یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارد استفاده کند. برای این کار حتما باید از یک آی پی خارج از کشور استفاده کند، و بهتر است که IP ثابتی باشد. شما می توانید برای ساخت اکانت پی پال در سایت رکسینه، مانند سایر وب سایت ها با وارد کردن اطلاعات خود مانند:

  • نام
  • نام خانوادگی
  • ایمیل معتبر
  • ادرس محل زندگی
  • شماره محل تماس
  • کشور محل زندگی

را به راحتی ثبت کنید. پس از آن لازم است که که با استفاده از اطلاعات یک حساب بانکی خارجی یا یک کارت نقدی یا اعتبار بین المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت نسبت به وریفای کردن حساب کاربری خود اقدام کنید. پس از ایجاد حساب کاربری PayPal و تایید ایمیل فعال سازی، حساب کاربری شما فعال میشود و شما می توانید با استفاده از شناسه و رمز عبور خود وارد حساب کاربری شوید و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

 

افتتاح حساب پی پال وریفای شده از آمریکا

با پیشرفت و توسعه کاربرد اینترنت، افراد زیادی به خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین روی آورده اند. اکانت پی پال یکی از معتبر ترین راه های پرداخت ارزی در سراسر دنیا می باشد.  کاربران در سراسر جهان از کیف پول های الکترونیکی برای خرید اینترنتی، انجام پرداخت های تکرار شونده، ارسال حواله ارزی و خرید از سایت های خارجی استفاده می کنند. البته این کیف پول ها در حالت عادی نیاز به وریفای شدن و یا احراز هویت دارند. خرید اکانت پی پال از این دست کیف پول ها به حساب می آید.

 

خرید اکانت پی پال وریفای شده

خرید اکانت پی پال وریفای شده

ساخت اکانت پی پال و ورود به سایت این کیف پول جهانی از سراسر دنیا امکان پذیر است. تا زمانی که نوبت به احراز هویت اکانت پی پال برسد. در این مرحله کاربر باید اطلاعاتی را که در سایت ثبت کرده است را تایید کند. با توجه به این که استفاده از اطلاعات ایرانی برای ساخت اکانت PayPal امکان پذیر نمی باشد، بهتر است اطلاعاتی استفاده کنید که واقعی و قابل تایید باشد.

برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده در ایران می توانید از خدمات ساخت اکانت پی پال در سایت رکسینه استفاده کنید. برای این منظور شما به راحتی می توانید در این خرید اکانت پی پال خود را انجام دهید و از حساب کاربری خود به راحتی استفاده کنید.

 

آیا وریفای اکانت پی پال از کشور ایران امکان پذیر است؟

به دلیل تحریم هایی که در ایران وجود دارد؛ امکان استفاده از اطلاعات اقامت ایران برای وریفای حساب پی پال غیرممکن است. به عبارت دیگر می توان گفت که اگر شما در ایران زندگی می کنید و تمایل دارید تا از حساب وریفای شده پی پال استفاده کنید؛ بدانید که باید از مشخصاتی استفاده کنید که به ایران متعلق نمی باشد و مبتنی بر سکونت کاربر در کشورهای دیگر می باشد.  چانچه به این اطلاعات دسترسی ندارید می توانید از خدمات سایت رکسینه برای خرید اکانت پی پال وریفای شده استفاده کنید.

آدرس و اطلاعات لازم برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده توسط مجموعه رکسینه برای کاربر تهیه میشود. پس در نهایت می توان نتیجه گرفت که وریفای اکانت از ایران با اطلاعات و مشخصات خارجی امکان پذیر است.

 

فروش اکانت پی پال وریفای شده

مزیت های کلی در حساب های پی پال بدون توجه به کشوری که در آن وریفای می شود، همگی یکسان می باشد. اما این کمپانی نسبت به سیستم مالی برخی کشورها مطمئن و نسبت به برخی دیگر شکاک می باشد. این شرایط باعث شده است که کار کردن با اکانت هایی که از برخی کشور به ویژه اینکه وریفای شده باشند؛ راحت تر و بی دردسر تر باشد.

یکی از کشورهایی که می توان گفت بهترین اکانت های پی پال را دارد؛ کشور آمریکا می باشد. با توجه به شرایطی که ایرانیان تا حدودی فرصت انتخاب کشور در وریفای اکانت پی پال خود را دارند. بیشتر فریلنسرها ترجیح می دهند اکانت آمریکایی داشته باشند. افتتاح حساب پی پال وریفای شده از آمریکا به همان اندازه که کارآمد و مفید می باشد، به همان اندازه هم دشوار است. این موضوع به دلیل سخت گیری هایی است که در هنگام افتتاح حساب وریفای شده اعمال میشود.

 

نکات مهم و کاربردی در خرید پی پال

استفاده از اکانت پی پال در ایران نیازمند رعایت نکات جزیی به صورت منظم می باشد. بعض از نکاتی که معرفی شده است، به صورت بین المللی لازم است که رعایت شود و مختص ب کاربران ایرانی نمی باشد. بعضی از این نکات به صورت لیست زیر درآمده است.

  • رعایت کردن سقف تراکنش ها
  • دارا بودن آی پی ثابت
  • رعایت چند تراکنش اول

 

خرید پی پال ارزان قیمت؛ پرداخت فوری پی پال

خرید اکانت پی پال و استفاده از خدمات آن به صورت تضمینی و صد درصد از بهترین خدماتی است که سایت رکسینه در زمینه فروش اکانت پی پال با بهترین امکانات ارائه میدهد. رکسینه با سال ها تجربه در زمینه فروش اکانت پی پل با قیمت مناسب توانسته است رضایت بسیاری از کاربران خود را بدست آورد. و از این طریق بسیاری از کاربران ایرانی توانسته اند در سایت رکسینه نسبت به  خرید اکانت وریفای شده پی پال خود اقدام کنند و به راحتی در سایت های خارجی نسبت به خرید آنلاین خود اقدام کنند.

امیدواریم که توانسته باشیم به کمک این مقاله در سایت رکسینه به شما کمک کرده باشیم تا بیشتر با وب سایت پی پال آشنا شده، مزایا، کاربرد ها و ویژگی های آن را بشناسید و در نهایت امیدواریم که در خرید اکانت PayPal نیز به شما کمک کرده باشیم.

رکسینه یکی از معتبرترین وب سایتی است که به سایت رسمی پی پال متصل می باشد. اکانت پی پال فیک، یک نوع حساب مالی آنلاین می باشد که تسهیلات مربوط به ارسال و دریافت پول را برای کاربران خود فراهم کرده است. پرداخت فوری پی پال یکی از خدمات درگاه معتبر بانکی Paypal است که برای انجام خریدهای آنلاین برای وب سایت های خارجی وجود دارد؛ لازم به ذکر است که شما می توانید با خرید اکانت Paypal وریفای شده تمامی سفارشات اینترنتی خود را انجام دهید.

29 دیدگاه برای آموزش ساخت اکانت پی پال رایگان – PayPal وریفای شده مناسب خرید بدون نیاز به شارژ حساب

  1. امیرحسین شهریاری (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید
    من تمام مراحل رو کامل پیش میرم ولی زمان وارد کردن مشخصات کردیت کارد با این پیغام مواجه میشم
    Your card has been declined. Please try a different payment method
    لطفا راهنمایی کنید
    و اینکه من از تمام بین نامبر هایی ک گزاشتید استفاده کردم ولی نمیش

    • Sir HiraD

      سلام نیاز های کارت های جدید وارد کنید قدیمی قبول نمیکنه.

  2. rexscorpion

    سلام لطفا راهنمایی فرمایید برنامه 2addline مشکل پیدا کرده ارور میدهد ایا برنامه ای دیگر هست برای این کار اگر هست لطفا معرفی فرمایید

  3. rezaizadisport15

    سلام ودرود ایا پکیج اپدیت جدید است مشکلان رفع شده

    • Sir HiraD

      سلام بله صد در صد تمامی مشکلات برطرف شده در آپدیت جدید.

  4. saeed.abc45 (خریدار محصول)

    There’s problem with your account. Please go to the resolution center so we can help you resolve this quickly.
    سلام خسته نباشید , شماره رو تایید کردم همچی رو رفتم تا اخر سر که موقع لینک کارت این ارور بالا رو داد راه حل چیست؟ درضمن فایل pdf اپدیت 5 خرداد هم خرابه دانلود نمیشه از idm و همچی تست کردم .

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید احتمالا از فیلترشکن نامناسب استفاده کردید
      بزارید بزودی پکیج آپدیت میشه و ارسال میشه برای همه خریداران

  5. کاموس دمساز (خریدار محصول)

    سلام
    هر اطلاعات بانکی رو که وارد میکنم ارور Your card has been declined. Please try a different payment method.رو میده میشه راهنمایی کنید؟؟

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید پاسخ شما بصورت پیامک برای شماره تلفنتون ارسال گردید.

  6. Pouya

    سلام میخواستم ببینم با این اکانت میشه از یک سایتی پولی رو‌ برداشت کرد که بعد خودم اون رو به تومان اکسچنج کنم؟

    • Sir HiraD

      سلام منظورتون رو متوجه نشدم ؟ از سایتی برداشت کرد یعنی چی دقیقا ؟

  7. rexscorpion100

    سلام ایا این پکیج اموزش ویفرای پی ال اپدیت شده منطورم کار میگندمشکلی یااروری برای ویفرای پی پال نیست میتوانم انرا خرید کنم و اینکه جرا بصورت دانلودی قرار نمیدهید

    • Sir HiraD

      سلام بصورت دانلودی هست پکیج بعد از خرید لینک های دانلود براتون ارسال میشه

  8. retyudown

    سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام تو paypal ثبت نام کنم برای خرید بازی پلی استیشن 4 و همینطور گرفتن پلاس میخواستم بدونم همونطور که گفتین بدون شماره تلفن و پاسورت یا گذرنامه میشه انجام داد؟

    • Sir HiraD

      سلام برای خرید بازی نیاز هست شما از پی پال واقعی یا ویزاکارت استفاده کنید این نوع حساب ما گفتیم قابلیت شارژ نداره ولی برای استفاده از اکانت های تریال (سایت هایی که به مدت محدود اشتراک رایگان میدن اما برای دریافت نیاز به وارد کردن پی اپل هست) کاملا مناسب هست

  9. rezaizadisport15

    سلام وخسته نباشید مجدد انشاالله چه زمانی اموزش ویفرای پی پال کامل میشود بخصوص درمورد این روش گرفتن شماره مجازی که فرمودین وایا مشکل ارورهای پیپال موقع وارد کردن مشخصات بانکی بوجود میامد برطرف شده که یک مشکل اصلی است واین که این پکیج بصورت دانلودی دریافت میکنیم

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید، در حال تهیه آموزش هستیم برای کاربران عزیز
      تهیه شماره روش های متفاوتی داره میخوایم بهترین آموزش رو بسازیم برای کاربران عزیزمون، بله کاملا در جریان مشکلات جدیدی که پیپال با سخت گیریش هاش بوجود آورده هستیم

  10. rezaizadisport15

    سلام وخسته نباشید میخواستم بدانم برای ویفرای کردن پی پال به روش شما ایا نیاز به خرید شماره مجازی هستیم برای ساخت هر اکانت باید شماره مجازی جدا تهیه کنیم یا با شماره مجازی رایگان هم میشود و در ضمن ایابرای فروش به دیگران این نوع اکانتهای ویفرای شده مشکلی ایجاد نمیکند مثلا طرف بیاد و اکانت خوذا شارژ کند و بن شود

    • Sir HiraD

      توی کامنت قبلی خودتون دقیقا پاسخ سوالاتتون رو دادم درباره وریفای و شماره مجازی…

  11. رضا

    سلام وخسته نباشید در مورداین روش ویفرای پی پال ایا روش بدون مشکل کارمیکند و ایا نیاز به شماره مجازی پولی است یعنی برای ساخت هر اکانت باید شماره مجازی پولی بگیریم و نکته بدی درموردخرید از این اکانتها وفروش اکانت است ایا برای خرید مثلا وی پی ان hma ایا باید اکانت را شارژ کنیم واینکه برای فروش خود اکانت پی پال به دیگران مشکلی پیش نمیاید جون مدارک جعلی است

    • Sir HiraD

      سلام خسته نباشید دوست عزیز در مورد روش وریفای با شماره تلفن ما داریم یه آموزش خیلی خوب و جامع در مورد ساخت و دریافت شماره مجازی تهیه میکنیم تا تمام مشتریامون بتونن از این پکیج استفاده کنن و برای وریفای اکانت خودشون چه در پی پال و دیگر سایت های دیگه استفاده کنند.
      نگاه کنین ما گفتیم با این پی پال میشه برنامه ها و اکانت سایت هایی که تریال دارند رو تهیه کنید ( منظور از تریال : سایت هایی که مثلا ۱ ماه یا ۷ روز اشتراک رایگان میدن [برای تست] اما برای گرفتن این اکانت ها نیاز هست شماره ویزاکارت بدید که با دادن پی پال که ساختید براحتی این اکانت هارو دریافت کنین)

  12. Ali (خریدار محصول)

    نمیفهمم واقعا یعنی سایت ایرانیکارت با این روش به این سادگی داره هر اکانت پی پال رو 700 هزار تومن میفروشه؟؟ یا ابرزفرز

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      خب احتمالا روش اون ها قانونی هست و دارن با ویزا کارت قانونی که برای شخص سفارش دهنده میسازن اکانت پی پال میزنن و گرمه این قیمت بالا توجیخ دیگه ای نداره، اگه قرار باشه از کسی 1 میلیون گرفت و بهش اکانت با مشخصات فیک داد که فایده ای نداره، ولی بنده در جریان نیستم و قضاوتی هم نمیکنم

  13. Kiarash (خریدار محصول)

    من خرید کردم فقط اینکه همه مراحل درسته فقط بعضی اوقات فک کنم بخاطر ایپی پیپال میگه باید احراز هویت کنیم و ازم عکس پاسپورت میخواد

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید بله همینطوره ممکنه از ایپی استفاده ایتون باشه و یا اینکه شماره ویزایی که میزنید قبلا کاربر دیگه ای وارد کرده باشه

  14. gamersaeedi (خریدار محصول)

    عکس id card میخواد این الان

    • Sir HiraD

      سعی کنین از برنامه های تغییر آیپی خوب استفاده کنین و روش های وریفای دیگه ای مثل از طریق شماره تلفن اقدام کنید (درصورتی هم که عکس از پاسپورت دارید خب بهشون بدید، توی گوگل سرچ کنید پاسپورت های زیادی هست برای انجام این قبیل کارها)

  15. gamersaeedi (خریدار محصول)

    من پول دادم و این روش دیگه کار نمی کنه چیکار باید بکنم ؟

    • Sir HiraD

      سلام مشکلی نداره عزیز کار میکنه بزودی هم آموزشات آپدیت میشه
      جدیدا پی پال وریفای رو بیشتر داره روش سخت گیری میکنه که اونم با یه شماره مجازی میشه راحت ردش کرد

  16. MAHDI

    سلام میشه با این روش از سایتای معتبری فالوور سفارش داد اگه میشه بگید اون سایتا رو خیلی لازم دارم…

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خیر فکر نکنم امکان پذیر باشه
      بنده تست نکردم

  17. رضا قلیزاده (خریدار محصول)

    سلام
    برای ثبت نام شماره موبایلی میخواد که بتونه تایید بشه
    کد میفرسته!
    راه حل چیه؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام با استفاده از روش خاصی که در رابطه با شماره مجازی به شما آموزش داده میشه (البته این روش شامل سایت های شماره مجازی پابلیک و رایگان نیست) اما خب از اون ها هم شاید بشه استفاده کرد من تست نکردم

  18. اریا گویلی (خریدار محصول)

    مرسی از اموزش همه مراحل درست پیش رفت فقط بینی که گذاشتید دیگه کار نمیکنه اگه لطف کنید یه جدیدشو برایم ایمیل کنید ممنون میشم
    j48r.sh@gmail.com

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید ممنون از اعتمادتون که مارو انتخاب کردید
      بین برای ساخت پی پال ؟ یا برای ساخت اکانت های متفرقه که گفتیم، دقیق اعلام کنید
      بزودی تمامی آموزش ها آپدیت میشن بین پی پال رو هم چک کردیم درسته بدون مشکل کار میکنه

  19. امیررضا بیدار (خریدار محصول)

    واسم ایمیل شد اپدیت ولی لینک دانلود قرار نگرفته

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام لینک براتون ایمیل شد بصورت جداگونه
      امری فرمایش دیگه ای داشتید در خدمتم

  20. Alireza Akbari (خریدار محصول)

    سلام من خرید کردم با روش آپدیت شده 5 خرداد تونستم یدونه اکانت بسازم
    باهاش هم اکانت وایپر وی پی ان گرفتم
    واقعا ممنونم از پکیجی که ارائه دادید
    همه ماهی میفروشن شما ماهیگیری رو یاد میدید اینکارتون واقعا فوق العادس

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام امدیوارم موفق باشید
      همچنین میتونین اکانت دیگه سایت هایی که توی پست گفتیم دریافت کنین
      امیدوارم راضی بوده باشید

  21. سعید رضایی

    با این روش میشه چند تا اکانت ساخت؟ یا فقط میشه یدونه ساخت؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید
      توی متن محصول نوشتیم دیگه با این روش میتونین بی نهایت اکانت بسازید
      حتی اقدام به فروش اکانت به دیگران کنین
      اما لطفا آموزش ندید به کسی

  22. Sina

    اگه خرید کنیم
    باید برتی آپدیت های بعدی هم پول بدیم ؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام تمامی آپدیت های بعدی برای خریداران رایگان هست و بصورت اتوماتیک بعد از آپدیت براشون ایمیل ارسال میشه

  23. MMD

    سلام آپدیت جدید که قرار دادید درست هست؟ سالمه؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام صد در صد دوست عزیز
      تست شده و کاملا سالم هست
      همچنین ویدئوی آموزشی 0 تا 100 برای خریداران قرار گرفته

  24. امیررضا بیدار (خریدار محصول)

    سلام من این اموزش رو تهیه کردم ولی توی قسمت وارد کردن مشخصات بانکی مشکل دارم،، هر اطلاعات بانکی رو که وارد میکنم ارور Your card has been declined. Please try a different payment method.رو میده میشه راهنمایی کنید؟؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید
      آپدیت جدید امروز ( 5 خرداد ماه ) قرار گرفت
      متود آپدیت شده از طریق این روش امتحان کنین

  25. امیررضا

    سلام و خسته نباشید،،، ایا این روش هنوز هم کار میکنه؟؟ واینکه ایا روشی که گفتید سخت هس؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام شما هم خسته نباشید
      این روش بله کاملا صحیح و سالم هست
      همچنین دائما ما در حال آپدیت محصولات هستیم
      روش به هیچ وجه سخت نیست

  26. Ebra

    سلام،
    آموزشی که قرار دادین هنوز هم روشش کار می کنه؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام دوست عزیز خسته نباشید
      بله کار میکنه و مشکلی نداره
      ما همیشه روش رو آپدیت میکنیم
      این روش کاملا تضمینی می باشد

  27. parsab297bet

    سلام. این آموزش برای ساخت پی پال رو کدوم کشور هست؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید دوست عزیز
      در حال حاضر آموزش برای ساخت پی پال آمریکا هست

  28. Shahab

    سلام
    قابل شارژ هست ؟

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام بله اما توصیه میکنیم این کار رو نکنید چون با اطلاعات فیک ثبت نام میکنید

      کلا پی پال بدلیل تحریم کاربران ایران مناسب نیست هرلحظه ممکن بن شدن هست

      توصیه ما برای خرید واقعی استفاده از سایت های واسطه و یا در صورتی که سایت هدف پرداخت با استفاده از بیت کوین داره از اون استفاده کنید

  29. علی

    سلام
    آیا با این نوع اکانتِ پی پال میشه از ebay خرید کرد؟
    و آیا این نوع اکانت پی پال را میشه به حساب freelancer.com متصل کرد؟
    متشکرم

    • Sir HiraD (خریدار محصول)

      سلام خسته نباشید
      برای خرید محصولات فیزیکی یا محصولات دیجیتال نیاز به پرداخت هزینه هست در این روش موجودی اکانت پی پال شما 0 هست

      توجه کنین که ما گفتیم این روش برای خرید اکانت و نرم افزار هایی که تریال ( مدت زمان محدود برای استفاده رایگان ) قابل استفاده هست

      متلا توجه کنید شما یه برنامه دارید نوشته هزینه فعال سازی سالی 100 دلار اما در صورت اینکه شما اکانت پی پال خودتون یا ویزاکارتتون رو بزنین ابتدا 1 ماه بهتون سرویس خودش رو ارائه میده تا در صورت رضایت در ادامه پول از حسابتون کم بشه

      اینطوری هست که شما بدون پرداخت هزینه میتونین اشتراک همچین نرم افزار هایی رو فعال کنید

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *