رکسینه

آموزش قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی کاملا رایگان

آموزش قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی کاملا رایگان

آموزش قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی کاملا رایگان

نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود برنامه آزمون آیین نامه رانندگی

رکسینه

آموزش قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی کاملا رایگان

 

آموزش قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی کاملا رایگان

 

با سلام خدمت کاربران عزیز وب سایت رکسینه، بدون شک یکی از تصمیمات هر فرد مخصوصا پسردان و دختران در سن ۱۸ سالگی دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی است . حالا کار با اینکه یک فرد علاقه ای به رانندگی دارد یا خیر و یا در چه سنی به دنبال دریافت آن می رود نداریم . اما در نهایت در جامعه فعلی ما مرسوم است که حداقل تمام مردان باید گواهینامه داشته باشند حتی در صورت نداشتن خودرو! در ادامه با وب سایت رکسینه همراه باشید

 

آموزش قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی کاملا رایگان در ادامه مطلب…

 

این روز ها همه حال و هوای دریافت گواهینامه را میدانیم . یک کتاب حجیم و بزرگ و یک افسر اکثرا سخت گیر برای کسب گواهینامه . اما اولین مرحله ای که تقریبا اکثر افراد که برای دریافت گواهینامه در آن دست و پا می زنند و با آن مشکل دارند و کمتر کسی است که آن را در بار اول قبول شود و حتی دیده شده افرادی برای بار ۱۰ ام و حتی ۱۵ ام این مرحله را تکرار می کنند مرحله آزمون کتبی و تستی آیین نامه است که با سوالات ۴ گزینه ای با پاسخ ها و سوال های بسیار مشابه در زمانی که با استرس خاص امتحان ترکیب می شوند موجب مردود شدن افراد زیادی در این مرحله می شود

 

نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی

 

اما در این پست قصد داریم دو نرم افزار برای شما معرفی کنیم که با مطالعه و پاسخگویی و تمرین و تکرار سوالات این دو نرم افزار + حفظ کردن فقط تابلوهای کتاب راهنمایی رانندگی قبولی شما در آزمون راهنمایی رانندگی ۱۰۰% تضمینی است و دیگر اصلا نیازی نیست وقت خود را برای مطالعه یا یادگیری کتاب آیین نامه حجیم بگذارید . دقت نمایید در مصوبه جدید امتحان آیین نامه رانندگی آزمون کتبی و تستی آیین نامه به دو بخش آزمون مقدماتی و آزمون اصلی تبدیل شده است . ما هم در ادامه برای شما برای آزمون مقدماتی یک نرم افزار و برای آزمون اصلی یک نرم افزار قرار می دهیم که بر طبق همین ترتیب آزمون ها را مطالعه و تست زنی کنید

 

نتایج استفاده از این نرم افزار های آموزشی و نمونه سوال:

  • قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی یک آقا در بار اول ( ۷ نفر از ۳۰ نفر قبول شدند که این آقا یکی از این ۷ نفر بود )
  • قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی توسط یک خانم پس از ۴ بار رد شدن در آزمون آیین نامه پس از مطالعه و تست زنی با این نرم افزارها ( این خانم در بار پنجم قبول شد! )
  • قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی توسط یک خانم در بار اول ( ۹ نفر از ۳۰ نفر قبول شدند )
  • قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی یک خانم با مطالعه این آزمون ها در جلسه امتحان فقط پاسخ ها را میخواند و علامت میزند و قبول می شود ( سوالات عینا یکی بودند! )

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود آزمون آیین نامه مقدماتی و اصلی

دانلود آزمون آیین نامه مقدماتی

دانلود آزمون آیین نامه اصلی

منبع : رکسینه

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

+ وب سایت رکسینه این اطمینان را به شما میدهد با مطالعه این دو آزمون همراه با حفظ کردن تابلوهای راهنمایی رانندگی کتاب آزمون که کمتر از 5 صفحه میباشد قبولی شما در امتحان آیین نامه رانندگی ۱۰۰ درصد تضمینی است . ارزش این پست و این نرم افزارها را در جلسه آیین نامه و مشابهت عجیب سوالات امتحان آیین نامه با سوالات این دو آزمون خواهید فهمید!

از بهترین و محبوبترین خدمات وب سایت رکسینه که مورد توجه تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی شده می توان به دانلود نینجاگرام اشاره کرد بعداز آن نرم افزار افزایش بازدید تلگرام و سپس خرید ممبر فیک تلگرام از دیگر محصولاتی هست که طرفداران زیادی دارد و بسیار به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها (3)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

    omid مهمان 7 اسفند 1399 پاسخ

    لینک خرابه

    Daniel S,H مهمان 14 اسفند 1397 پاسخ

    لینک خرابه

      Sir HiraD مدیر کل 23 اردیبهشت 1398 پاسخ

      درست شد