پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام – دریافت روزانه 10 هزار سکه

(دیدگاه کاربر 5)

14,000 تومان

توضیحات

پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام : افزایش سکه بیش از 10 برابر در روز همراه با سرویس ساخت شماره مجازی تلگرام

کوین آپ عضو در عضو

افزایش نامحدود سکه عضو در عضو برای افزایش ممبر کانال تلگرام

هدیه پکیج : سورس ربات فروش ممبر حرفه ای

 

فعالیت در تلگرام با ساختن یک کانال برای کسب و کار یا حتی کسب درآمد از تبلیغات می‌تواند بسیار دلچسب باشد؛‌ اما چگونه یک کانال موفق داشته باشیم؟ در پاسخ به این سوال می‌توان مهمترین رکن را تعداد اعضای کانال دانست، برای افزایش تعداد اعضای کانال راه‌های بسیاری وجود دارد که اغلب هزینه زیادی می‌خواهند.
یکی از راه‌ها استفاده از برنامه‌های افزایش عضو کانال تلگرام است؛ مانند اپلیکیشن عضو در عضو تلگرام. یکی از محصولات رکسینه پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام است که به شما در داشتن یک کانال موفق و کسب درآمد از این طریق کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا این محصول را به طور کامل معرفی کنیم.

معرفی اپلیکیشن عضو در عضو تلگرام

پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام - روزانه 10 هزار سکه رایگان

عضو در عضو یکی از اپلیکیشن‌های پر مخاطب و محبوب برای افزایش عضو کانال تلگرام یا حتی افزایش تعداد ویو پست‌ها در کانال است. شما می‌توانید این برنامه را از مارکت‌های مختلف دریافت و به کسب سکه برای افزایش عضو کانال تلگرام بپردازید. این اپلیکیشن دو راه برای کسب سکه در نظر گرفته است:

1- خرید سکه

2- کسب رایگان سکه

روش اول را کسانی استفاده می‌کنند که بودجه‌ای برای افزایش ممبر کانال تلگرامی خود در نظر گرفته‌اند. آنها می‌توانند با ورود به بخش خرید سکه و پرداخت مبلغی، تعداد مشخصی سکه برای سفارش تعداد مشخصی ممبر یا ویو خریداری نمایند.

 

برای کسب رایگان سکه عضو در عضو تلگرام لازم است در کانال‌هایی که توسط این برنامه به نمایش در می‌آیند، عضو شوید. به ازای عضویت در هر کانال تلگرام تعداد مشخصی سکه دریافت خواهید کرد. بعداً با استفاده از سکه‌های خود می‌توانید برای کانال‌تان عضو سفارش دهید. تلگرام محدودیت‌هایی برای عضویت روزانه در کانال در نظر گرفته است؛ به طوری که اگر مثلا روزانه در بیش از ۲۰۰ کانال عضو شوید، اجازه عضویت در کانال‌های بیشتر را به شما نخواهد داد، امروز رکسینه برای شما پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام رو برای شما آماده کرده که می توانید در روز بیش از 10 هزار سکه برای اکانت خودتان جمع آوری کنید و ممبرعای کانال خودتون رو افزایش بدید.

 

مزایای افزایش سکه عضو در عضو

بسیاری از ما دنبال افزایش سکه برنامه‌هایی هستیم که ممبر یا ویو اضافه می‌کنند؛ اما چرا؟ این اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها چه مزایایی دارند و اصولاً چرا به دنبال افزایش ممبر هستیم؟ پاسخ:

  • افزایش ممبر کانال تلگرامی باعث افزایش مخاطب و تعداد ویو‌های پست خواهد شد.
  • یک کانال تلگرامی پر مخاطب می‌تواند هدف بازاریابان کسب و کارها برای تبلیغ خود باشد. یعنی اگر شما صاحب یک کانال پر مخاطب باشید، بازاریابان برای تبلیغات با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.
  • در شرایطی مانند اپیدمی یک بیماری یا حتی بلایای طبیعی که کسب و کار فیزیکی و سنتی تعطیل است، کانال تلگرامی موفق می‌تواند به عنوان کسب و کار جایگزین درآمدزایی داشته باشد.
  • در کانال تلگرامی پر مخاطب می‌توانید فروشگاه، وبسایت یا کانال دیگر خود را تبلیغ کنید و مخاطب‌ها را به سمت آنها هدایت نمایید.
  • می‌توانید با سکه‌های دریافتی ار برنامه عضو در عضو برای دیگر کانال‌ها ممبر سفارش داده و از آنها پول بگیرید.

در اینجا تنها بخشی از ویژگی های پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام رو براتون نشون دادیم :

 

قابلیت های پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام مود شده

پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام

در حالت عادی می‌توانید روزانه حداکثر ۲۰۰ سکه عضو در عضو دریافت کنید. پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام که در رکسینه ارائه می‌شود به شما کمک خواهد کرد تا به طور صد درصد تضمینی روزانه بیش از ۱۰ هزار سکه دریافت کنید. با استفاده از آموزش‌ها و ابزارهایی که در این پکیج قرار داده شده است می‌توانید به راحتی اعضای کانال تلگرامی خود را بالا برده و از طریق تبلیغات در کانال درآمد زایی کنید؛ علاوه بر این می‌توانید برای کانال‌های دیگر عضو اضافه کرده و از آنها پول بگیرید.

 

روش‌هایی طلایی برای دور زدن محدودیت و افزایش سکه

از بخش‌های مهمی که در پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام قرار داده شده، روش‌هایی طلایی برای افزایش سکه و دور زدن محدودیت‌های برنامه و تلگرام است. شما می‌توانید با استفاده از یک شماره مجازی یا واقعی به مدت طولانی روزانه ده‌ها هزار سکه رایگان دریافت کنید. همچنین در این پکیج روش استفاده و فعال نگه داشتن شماره مجازی برای مدت طولانی قرار داده شده است که به شما کمک خواهد کرد با یک شماره مجازی به مدت طولانی کمترین ریزش سکه را داشته و بیشترین عضو را وارد کانال کنید.

 

آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام

یک بخش مهم و محبوب پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام : آموزش ساخت شماره مجازی به صورت نامحدود است. با استفاده از این آموزش می‌توانید بدون محدودیت برای عضویت در تلگرام و عضو در عضو شماره مجازی بسازید و از آن به عنوان راهی برای افزایش رایگان سکه استفاده کنید. علاوه بر این شماره مجازی می‌تواند به عنوان یک اکانت ثانویه برای شما نیز قابل استفاده باشد. ویدیو آموزشی جامع و کاملی برای ساخت شماره مجازی در این پکیج وجود دارد که با بهره گیری از آن می‌توانید به سادگی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی که شماره مجازی ارائه می‌دهند را شناخته و از آنها استفاده کنید.

 

سورس ربات فروش ممبر

یکی دیگر از بخش‌های ارزشمند پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام، سورس آماده ربات فروش ممبر است. شما با استفاده از این سورس می‌توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یک ربات حرفه‌ای و خودکار برای فروش ممبر تلگرام ران کنید. این ربات می‌تواند به طور خودکار ممبر فیک یا واقعی بفروشد و درآمد زایی فوق العاده‌ای برای شما به همراه داشته باشد. همچنین برای خریداران این پکیج، سورس به طور رایگان روی سرور نصب می‌شود. از جمله مهمترین ویژگی‌های سورس ربات فروش ممبر تلگرام:

  • فروش ممبر فیک یا واقعی
  • ایجاد حساب کاربری
  • قابلیت افزودن قوانین و مقررات
  • بخش راهنما برای معرفی و آموزش سریع
  • متصل به درگاه پرداخت آیدی پی
  • بخش پیشرفته برای ارسال تیکت پشتیبانی
  • نصب رایگان برای خریداران

 

برخی از ویژگی‌های پکیج افزایش سکه عضو در عضو

ویژگی‌های پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام باعث شده که محبوبیت این پکیج به شدت بالا رود؛ البته این محبوبیت به دلیل کاربرد‌ها و ابزارهای فروانی است که این پکیج دارد. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • افزایش سکه روزانه تا ده برابر
  • ابزارها و برنامه‌های ویژه و مورد نیاز برای افزایش سکه
  • روش‌های متفاوت برای دورزدن محدودیت‌ها
  • قابلیت اجرا در اندروید و سیستم عامل ویندوز
  • چندین نکته متفاوت برای افزایش نامحدود سکه و دور زدن محدودیت‌ها و همچنین ساخت شماره مجازی
  • آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود همراه با فایل راهنما و ویدیو آموزشی
  • آموزش نحوه بیشترین استفاده از یک شماره مجازی در طولانی مدت
  • ۱۰۰ ممبر رایگان برای خریداران پکیج
  • سورس ربات فروش ممبر تلگرام

 

در پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام جدا از ابزارها و فایل‌ها، یک فیلم راهنما وجود دارد که روش‌های استفاده از پکیج و ابزارهای آنرا به طور کامل و جداگانه آموزش می‌دهد. با استفاده از این ویدیو آموزشی به راحتی می‌توانید از پکیج و ترفند‌ها و همچنین ابزارهای موجود در آن استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن سکه‌های عضو در عضو خود را افزایش دهید.

همچنین ما برای خریداران این محصول پشتیبانی رایگان ۶ ماهه در نظر گرفته‌ایم؛ به طوری که با خرید این محصول می‌توانید سوالات و حتی پیشنهادات خود را در کمترین زمان به کارشناسان ما انتقال داده و بازخورد دریافت کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در استفاده از ابزارها و روش‌های ارائه شده می‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کرده و در کمترین زمان ممکن موضوع را حل کنید.

افزایش نامحدود سکه عضو در عضو برای افزایش ممبر کانال تلگرام

آخرین بروزرسانی‌های پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام

آپدیت 11/6/99

  • بروزرسانی پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام با نسخه جدید منتشر شده از عضو در عضو

 

آپدیت 25/11/98

  • روش‌های جدید ساخت شماره مجازی به صورت نامحدود و رایگان
  • ۱۰۰ ممبر رایگان برای خریداران پکیج
  • اضافه شدن سورس ربات حرفه‌ای فروش ممبر در تلگرام

 

آپدیت 25/4/98

  • نکات و ترفند‌های طلایی برای دور زدن محدودیت‌های تلگرام و برنامه عضو در عضو
  • سورس ربات مدیریت اکانت‌های تلگرام به صورت هوشمند و حرفه‌ای
  • آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان به همراه فایل راهنما

 

آپدیت 2/11/98

  • جایگزین شدن سرویس‌های جدید برای ساخت شماره مجازی

 

5 دیدگاه برای پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام – دریافت روزانه 10 هزار سکه

  1. پوریا پوردیان (خریدار محصول)

    رمز پکیج چیه خریدم رمزشو نداده

    • Sir HiraD

      سلام پسورد پکیج www.rexweb.info می باشد.

  2. amirtaklove0 (خریدار محصول)

    سلام من تازه خریدم پسوردش موندم چیه پسورد عضو درعضو
    شمارم 09******678
    جمیلم Am*******om

    • Sir HiraD

      سلام پسورد : www.rexweb.info

  3. saeed (خریدار محصول)

    رمزش برام بفرستید
    tosisaeed@yahoo.com

    • Sir HiraD

      سلام پسورد فایل فشرده www.rexweb.info است.

  4. Sir HiraD

    پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام : افزایش سکه بیش از 10 برابر در روز همراه با سرویس ساخت شماره مجازی تلگرام

    کوین آپ عضو در عضو

    افزایش نامحدود سکه عضو در عضو برای افزایش ممبر کانال تلگرام

    هدیه پکیج : سورس ربات فروش ممبر حرفه ای

  5. RezaProg

    این محصول واقعا یکی از بهترین و کاملترین پکیج هایی بود که تا الان دیدم من نتونستم از سایت خرید کنم از مدیریت به صورت مستقیم خرید کردم و پکیج رو بهم دادن توی تلگرام کارشون عالی و محشر بوده امیدوارم همیشه سایت سربلند باشه و حتما به دوستام معرفی مکینم سایت رو توی پکیج افزایش سکه عضو در عضو تلگرام به ریزترین نکاتی که به چشم نمیاد اشاره کردن و این یه نکته مثبت بزرگه برای من

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *